  • Data: 2015-02-05 17:46:11
    Temat: Re: SRF05 Czy ktos sie tym bawil?
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, February 5, 2015 at 12:21:23 AM UTC-5, s...@g...com wrote:

    > Pomiary w Fizyce doświadczalnej wymagają zrozumienia metod jakie się do danego
    pomiaru stosuje. To też wynika z Fizyki. Np. nie da się zmierzyć prędkości samochodu
    radarem na podstawie różnicy czasu powrotu echa. Dlaczego? Policz sobie..

    Da sie, da. I "Chlopcy radarowcy" to robia. Poczytaj o takim wynalazku jak
    LIDAR. On mierzy nie tylko predkosc lecz jeszcze odleglosc i to z
    nieoczekiwanie duza dokladnoscia.

    No ale Ty jak widze, jestes wsystko-najlepiej-wiedzacym fizykiem z bozej
    laski, wiec trudno mi byloby z Toba na te tematy dyskutowac.

    > Czekaj dalej, a ja już znam odpowiedź :))

    Wlasnie ja otrzymalem, jest dosc obszerna i na temat. Tyle, ze kazda firma
    jest jak sroka, ktora tylko swoj ogon chwali. Oferuja swe wyroby w cenach,
    jak dla mnie, przerazliwie wysokich.

    W kazdym razie dziekuje Ci za udzial w dyskusji i korespondencje, ktora
    znaczaco porzerzyla moje horyzonty myslowe. Elektroniczne oczywiscie.

    W sumie jak wiele innych wynalazkow ten, juz tez zostal zrobiony.
    Musze tylko go kupic i sobie go do moich celow troche zmodyfikowac.
    W tym wylaczyc te wszystkie procesory z wyswietlaczem wlacznie.

    Pzdr
    Tornad