  • Data: 2015-02-05 06:21:21
    Temat: Re: SRF05 Czy ktos sie tym bawil?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    https://www.youtube.com/watch?v=35YU2g93u3w

    > Moze nie koledzy lecz Ty mi to poradziles. Zapewne slusznie i zgodnie z Twa
    > najlepsza wiedza. Ale ja tych FPGA nie chce. I to nie ze wzgledu na cene, tylko
    > ze wzgledu na dodatkowe, szkodliwe straty czasu.
    >
    > Czasu mierzonego w milisekundach, ktory zostaje stracony na te wszystkie obrobki
    logiczne.

    Hęęę..?!

    > To tak jak gdybym gral w lotke czy innego palanta i zamiast odbijac pilke to
    > bym ja lapal i po ogladnieciu czy jest cala i napompowana - rzucal.

    Pomiary w Fizyce doświadczalnej wymagają zrozumienia metod jakie się do danego
    pomiaru stosuje. To też wynika z Fizyki. Np. nie da się zmierzyć prędkości samochodu
    radarem na podstawie różnicy czasu powrotu echa. Dlaczego? Policz sobie..

    > Aktualnie czekam na odpowiedz z jednej z elektronicznych firm japonskich,
    > ktorej swoj problem przedlozylem.

    Czekaj dalej, a ja już znam odpowiedź :))