  • 11. Data: 2009-07-27 08:39:28
    Temat: Re: SR 500 zwiekszone obroty
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Eskimos" <e...@t...pl> wrote in message
    news:f0pq65hen1h9rbauk85gbocareear8991c@4ax.com...

    > Nie mylisz sie, ale nawet takie oringi kosztuja kilkadziesiat groszy
    > za sztuke, w Stamarze, na Wojciechowskiego.

    Hehe, wlasnie o to, nie dalej jak w Sobote gnebilem zaprzyjaznionego na
    grupie mechanika. Wg niego rownoczesna produkcja oringow nie_odpornych na
    ropopochodne stracila racje bytu i dla mnie brzmi to rozasadnie. Zalozylem
    wiec na szybkozlaczke przewodu paliwowego to co bylo dostepne po 35 gr /
    szt. i wrzucilem pare szt. zapasu do magicznego woreczka w schowku.
    Zobaczymy.

    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-07-27 08:44:32
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości

> [...]
    > to co bylo dostepne po 35 gr / szt. i wrzucilem pare szt. zapasu do
    > magicznego woreczka w schowku. Zobaczymy.

    Czy w ST jest taki duży schowek pod siedzeniem czy Ty, wkładając tam
    co i rusz, może czasem coś wyjmujesz?
    Bo mam wrażenie, że masz tam całą kupę klamotów - przydatnych, owszem.
    Ale nie jakoś za dużo?
    Czy to tak jak z wożeniem pianki do opon - póki wozisz, to
    niepotrzebna?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2009-07-27 08:58:26
    Temat: Re: SR 500 zwiekszone obroty [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > nie jakoś za dużo?
    > Czy to tak jak z wożeniem pianki do opon - póki wozisz, to niepotrzebna?

    Juz pare razy snulem sie tutaj po watkach o tym co zabrac w trase, nie chce
    wiec przynudzac na publicu. Zalozenie jest bardzo proste: wszystko co
    zabieram bedzie, z reguly, nieprzydatne wiec im wiecej zabiore tym mniejsza
    szansa awaryy. Taki zabobon ;) Przez kilka latek przydaly sie trytytki w
    roznych rozmiarach, power tape, nieco drutu i ze 2 nakretki M6.
    Jako zanabylem XT660 dosc ogolocone, w tym nie wyposazone w fabryczny zestaw
    narzedzi, na forum uzyszkodnikow poprosilem by szczesliwy posiadacz kompletu
    rozlozyl wszystko co tam ma i cyknal fote. Uszczesliwil tym nie tylko mnie,
    tym bardziej ze dolozyl pare praktycznych rzeczy od siebie.
    Moze wiec rozsypac wszystko co tam mam i zrobic Ci fotke na priva?

    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-07-27 09:02:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]
    > praktycznych rzeczy od siebie.
    > Moze wiec rozsypac wszystko co tam mam i zrobic Ci fotke na priva?

    Ja myślałem, że te złączki to do Triumpha pchałeś.

    Dawaj fotkę zatem, jestem ciekaw ile się w XT może zmieścić.
    Pod tym względem bardzo negatywnie mnie VFR zaskoczyła - schowek
    mieścił standardowy zestaw narzędzi i niewiele poza nim.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2009-07-27 13:14:49
    Od: szalat <s...@g...com>

    On 27 Lip, 05:35, "Sta$" <s...@o...pl> wrote:

    > Roznica przy singlu 20pln, stac mnie ;) Poza tym uwazam ze oringi odporne na
    > benzyne, a zwykle oringi stanowia roznice, ale moze sie myle.

    jesli taka roznica to zgadzam sie :)
    jak juz kos napisal, zdawalo by sie ze nie oplaci sie robic nie
    olejoodpornych, zwlaszcza ze np. te w kranie powinny byc odporne, bo
    tam jakiegos smaru sie kladzie do srodka :)

    > Ja mam dusze majsterkowicza, ale ma ona pewne granice. Kruccow z deski, gumy
    > od majt itp robic nie bede :) Trzeba sie obracac w doborowym towarzystwie
    > gdzie wszystko jest pod reka prawda NGP? :]

    oczywiscie deska+gaciepotacie nie byly czesciami zbudowanych przeze
    mnie kruccow :) pisalem o synchro. wasze wypoiedzi uswiadamiaja mi
    powolutku, ze chyba bardziej lubie sie bawic w warsztacie niz
    naprawiac sprzet ;) nic to. coktolubi-jakktowoli :)
    pozdrawiam i lece do lar....a po zaworki iglicowe :)

    --
    szalat

  • 16. Data: 2009-07-29 04:50:14
    Temat: Re: SR 500 zwiększone obroty
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Sta$ napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Na razie poluzowalem linke, i podgazowuje zeby nie zdechl. Kiepskie
    > rozwiazanie, wiem, ale wole to niz zarzynanie sinika.

    Jakie kiepskie? Standard w motocyklach z polowy zeszlego wieku :)

  • 17. Data: 2009-07-29 07:14:10
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    On 27 Lip, 10:58, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

> [...]
    > tym bardziej ze dolozyl pare praktycznych rzeczy od siebie.
    > Moze wiec rozsypac wszystko co tam mam i zrobic Ci fotke na priva?

    Ja rowniez poprosze o wspomniana fotke :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jadu
    ER 5 Blau