    From: szalat <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: SR 500 zwiekszone obroty
    Date: Mon, 27 Jul 2009 06:14:49 -0700 (PDT)

    On 27 Lip, 05:35, "Sta$" <s...@o...pl> wrote:

    > Roznica przy singlu 20pln, stac mnie ;) Poza tym uwazam ze oringi odporne na
    > benzyne, a zwykle oringi stanowia roznice, ale moze sie myle.

    jesli taka roznica to zgadzam sie :)
    jak juz kos napisal, zdawalo by sie ze nie oplaci sie robic nie
    olejoodpornych, zwlaszcza ze np. te w kranie powinny byc odporne, bo
    tam jakiegos smaru sie kladzie do srodka :)

    > Ja mam dusze majsterkowicza, ale ma ona pewne granice. Kruccow z deski, gumy
    > od majt itp robic nie bede :) Trzeba sie obracac w doborowym towarzystwie
    > gdzie wszystko jest pod reka prawda NGP? :]

    oczywiscie deska+gaciepotacie nie byly czesciami zbudowanych przeze
    mnie kruccow :) pisalem o synchro. wasze wypoiedzi uswiadamiaja mi
    powolutku, ze chyba bardziej lubie sie bawic w warsztacie niz
    naprawiac sprzet ;) nic to. coktolubi-jakktowoli :)
    pozdrawiam i lece do lar....a po zaworki iglicowe :)

    --
    szalat