  • 21. Data: 2010-05-11 19:45:42
    Temat: Re: SR 500 dusi sie przy dodawaniu gazu
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-11 15:58, Sta$ pisze:

    > Oj tam oj tam, u mnie jest oryginał i na wolnych prawie nie slychac ze jest
    > odpalony,na wyzszych glosniejsze sa odgłosy silnika niż wydech.
    > Wracajac do membrany to rozebralem. Wydaje się być szczelna (jest taka
    > specyficzna, bo 2 warstwy zgrzane po okregu). Ale plastyczność ma juz nie
    > najlepszą. Na razie posmarowałem olejem silikonowym, zeby doraźnie
    > podratować. Z kupieniem, pewnie będzie ciężko.

    Membranka to jedno ale czy sprawdziles droznosc wszystkich kanalikow do
    i od membranki ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2010-05-11 20:00:09
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Membranka to jedno ale czy sprawdziles droznosc wszystkich kanalikow do i
    > od membranki ?

    Jak rozebrałem to przedmuchałe kanały. Złożyłem, odpaliła za 1 kopem. Przy
    nagłym odkręceniu manetki, jak normalnie "ochoczo" (nie mogłem oprzeć sie
    zacytowaniu redaktorów ŚM;) wręca sie na obroty. Wybrałem sie na miacho, i
    raz mi zdechł, tak jakby sie gaznik przytkał, albo paliwo skonczyło. Odpalił
    dopiero na ssaniu, potem przegazowałem i było już ok.
    Plan na najbliższy czas:
    - gaznik dać na ultradzwieki
    - jak bart pojedzie do niemcowni zanabyć w kedo wszystkie membranki
    - nie myć karcherem*

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

    *celowo nie mówiłem o mychi karcherem, bo sugerowałbym odpowiedź ;) Dziekuje
    wszystkim :)

  • 23. Data: 2010-05-11 20:11:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-11 22:00, Sta$ pisze:

    > - jak bart pojedzie do niemcowni zanabyć w kedo wszystkie membranki

    Kedo sredo. Tu masz zestaw:

    http://cgi.ebay.de/Yamaha-SR500-SR-500-48T-Bj-89-Ver
    gaser-repair-kit-/250481012911?cmd=ViewItem&pt=Motor
    rad_Kraftradteile&hash=item3a51d4f0af

    Do innych modeli tez jest dostepne bez problemu.

  • 24. Data: 2010-06-11 12:21:14
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Damn...
    Tata sie wybral w dlugi weekend na wycieczke, jakies 200km w jedna strone.
    Jak jechal "wte" pelen relaks, jak "nazad" same klopoty, nie chal odpalac,
    zdychal, krztusil sie, strzelal z tlumika, na 5 w ogole nie szlo jechac....
    Wpierw swieca. Nic nie pomoglo
    Potem rozebranie gaznika, przedmuchanie wszystkich mozliwych kanalow,
    wymiana wszystkich membran na nowki. I chuj to samo...
    Na ssaniu nie odpala wcale, od razu zalewa swiece, keidys ssanie bylo pewne
    jak smierc i podatki...
    Odpalam zatem na wcisnietym "guziczku". Odpala, wyciskam guziczek, chodzi
    nierowno bo zimny. Po nagrzaniu to o czym ostatnio pisalem. Przy delikatnym
    otwarciu wchdzi na obroty, przy gwaltownym dlawi sie i zdycha....
    Co tym razem moze byc przyczyna???? Wiem, ze stara japonia, ale jakze
    urokliwa...
    Help me!!!

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

  • 25. Data: 2010-06-11 22:31:50
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Fri, 11 Jun 2010 14:21:14 +0200, "Sta$" <s...@o...pl> wrote:

    > Przy delikatnym
    >otwarciu wchdzi na obroty, przy gwaltownym dlawi sie i zdycha....

    Poziom pływaka OK?
    Jeżeli tak, to może być nieszczelny oring pod gniazdem zaworka
    iglicowego i wtedy gaźnik, mimo sprawnego, odcinającego zaworka i
    prawidłowo ustawionego pływaka jest ciągle przelany.
    Kolor świecy OK?

    --
    Darz bór,
    Eskimos