  • Data: 2011-01-17 23:51:04
    Temat: Re: SPOT :)
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c68d7502-a278-4146-82a7-728c87f48b88@k25g2000vb
    l.googlegroups.com...
    Ja mogę w każdy piątek do końca miesiąca, potem będą mnie ciąć ;-)
    Ktoś będzie jechać z okolic Katowic w razie czego? oczywiście nie
    dziurostradą ;-)

    = Dziury jak dziury, ale naprawdę chcesz się tłuc olkuską? 500 tysięcy
    fotoradarów i wysepka za wysepką? Już bym chyba wolał uskutecznić ten manewr
    z obwodnicą Jaworzna i odżałować 8zł na drugich bramkach, ew. zjechać na
    Alwernię/Krzeszowice.

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###