  • 1. Data: 2010-08-08 20:57:59
    Temat: SOS PZMOT
    Od: "km" <f...@o...pl>

    Jest ktoś kto ma i/lub korzystał z tego ubezpieczenia ? Myślicie, że warto
    się na to zdecydować ?
    http://www.sospzmot.pl/index.php/site/policy/step1.h
    tml

  • 2. Data: 2010-08-08 22:50:17
    Temat: Re: SOS PZMOT
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-08-08 20:57, km pisze:
    > Jest kto? kto ma i/lub korzysta? z tego ubezpieczenia ? My?licie, ?e warto
    > si? na to zdecydowa? ?
    > http://www.sospzmot.pl/index.php/site/policy/step1.h
    tml

    Ja korzystam od 2 lat ale nie musialem jeszcze, odpukać, w praktyce
    przetestowac ich pomocy.

  • 3. Data: 2010-08-08 23:13:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin km

    > Jest kto? kto ma i/lub korzysta? z tego ubezpieczenia ? My?licie, ?e
    > warto sie na to zdecydowaae ?

    A do jakiego danka ten sosik polecasz? Z sandaczem na ostro ujdzie?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-08-09 08:13:50
    Od: "km" <f...@o...pl>

    > A do jakiego danka ten sosik polecasz? Z sandaczem na ostro ujdzie?

    Jako assistance, pomoc na drodze w przypadku awarii, stłuczki itp. Dokładny
    opis w linku, który podałem