  • 1. Data: 2010-04-30 21:28:28
    Temat: SOPOT, Trójmiasto - potrzebuję Was :)
    Od: karher <k...@i...pl>

    Zacznę po kolei... niektórzy to mnie może jeszcze pamiętają :))))

    Swego czasu byłam tutaj częstą gościówą. Życie się jednak tak
    potoczyło,
    że studia i praca odsunęły mnie trochę od środowiska motocyklowego :
    (((
    Teraz jestem panią bibliotekarką w szkole podstawowej.

    Właśnie w związku z tym moja WIELKA prośba.

    15.05 w godz. 10.00- 13.00 obchodzimy uroczysty Dzień Dziecka
    połączony z festynem wiosennym.
    Moim wielkim marzeniem jest sprawienie dzieciakom frajdy, przez
    pokazanie im motocykli.
    Kiedyś sama (jako pasażer:)) uczestniczyłam w tego typu spotkaniach w
    szkołach, przedszkolach
    i widziałam jaką dzieciaki mają radochę. Często wystarczy im foto z
    maszyną i jej właścicielem :)

    Czy dalibyście się namówić na odwiedziny w mojej szkole ?
    Zapraszam na godzinę 11.00. Będzie ognisko, będą kiełbachy, będzie też
    coś słodkiego na zagrychę :)
    Adres imprezy: SP1 im. Armii Krajowej w Sopocie, ul. Armii Krajowej
    50/54

    Karolina, karher
    k...@i...pl

  • 2. Data: 2010-04-30 21:52:44
    Temat: Re: SOPOT, Trójmiasto - potrzebuję Was :)
    Od: Andrzej Ciach <_...@c...net>

    On Fri, 30 Apr 2010 14:28:28 -0700 (PDT), karher <k...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >coś słodkiego na zagrychę :)
    >Adres imprezy: SP1 im. Armii Krajowej w Sopocie, ul. Armii Krajowej
    Witaj,
    rzuć hasło na http://www.moto3miasto.pl - na pewno będzie spory odzew.

    Andrzej

  • 3. Data: 2010-05-01 08:57:28