  • Data: 2010-10-26 04:35:07
    Temat: Re: SONY NEX-3D w góry
    Od: Piotr Trojanowski <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:
> [...]
    -5-leica-m-
    > i1256040616.html
    >
    > Nie będzie, ponieważ mówisz o obiektywie pod bagnet Nikkora, zaś o
    > adapterze pod Lajkę M.
    > Jeśli interesuje Cię takie rozwiązanie, zainteresuj się obiektywem z
    > mocowaniem Leica M i przejściówką Leica M/Sony NEX.

    Dziękuję za informację, w opisie aukcji była wzmianka o obiektywie
    Voigtlander, wiec za pomocą Google odnalazłem ten, który mi się spodobał
    ze względu na rozmiary i wagę, niestety nie znalazłem adaptera do
    wspomnianego aparatu do tego obiektywu, dlatego proszę o pomoc w
    rozwiązaniu tego problemu, czyli jaki obiektyw podobny parametrami do
    Voigtlander można dokupić, aby zachować całą funkcjonalność aparatu.
    Dziękuję za wszelkie sugestie, pozdrawiam
    Piotr