  • 71. Data: 2013-12-03 08:16:06
    Temat: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    A.L. wrote:

    > Wbrew pozorom, w Polsce bardziej sie kreci kolo kasy niz w Ameryce

    bo my jesteśmy nowi więc jesteśmy niezdrowo nim zafascynowani nie widząc
    jego wad.

  • 72. Data: 2013-12-03 13:14:43
    Temat: Re: SONDA - (Kurek,Kami?ski) - muzyka z prgramu na p?ytach CD
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2013 23:31, A.L. pisze:

    > Ford jako pierwszy wprowazil produkcje tasmowa, dzieki czemu proces

    Nieprawda (że jako pierwszy). Nie był nawet pierwszym stosującym linię
    montażową w produkcji samochodów - Ford udoskonalił istniejący patent.

  • 73. Data: 2013-12-03 17:44:47
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Doskonala diagnoza!

    A.L.

  • 74. Data: 2013-12-03 18:04:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Dawnośmy się tak, panie Andrzej, tak nie zgadzali.

    Pogadaj z co bardziej wyksztalconymi Niemcami, mozesz sie zdziwic.

  • 75. Data: 2013-12-03 22:58:56
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Pogadaj z co bardziej wyksztalconymi Niemcami, mozesz sie zdziwic.

    Ale mnie raczej interesuje moje państwo, a Andrzeja jego... I wtedy
    porównujemy na ten przykład, albo się spieramy...
    Pogadam, ale na razie nie mam niemieckich kontaktów.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 76. Data: 2013-12-04 09:20:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale mnie raczej interesuje moje państwo

    Ale moze to kwestia percepcji i np. za naszych czaso wcale nie bylo lepiej
    (zalezy gdzie ucho przylozyc), dlatego zachecam do porownan.

  • 77. Data: 2013-12-05 07:47:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pogadaj z co bardziej wyksztalconymi Niemcami, mozesz sie zdziwic.

    P.S. I co Panowie Narzekacze powiecie o najnowszych ruchach w rankingu
    "polskiej szkoly matematyki"?

  • 78. Data: 2013-12-05 16:32:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > P.S. I co Panowie Narzekacze powiecie o najnowszych ruchach w rankingu
    > "polskiej szkoly matematyki"?

    W odniesieniu do...? W jakiej tematyce?
    Królowa nauk jest tak bogata, że nie ma matematyka, który ogarnąłby choć
    jedną dziesiatą, stale coś się odkrywa, udoskonala, itd.
    Więc te "najnowsze ruchy", to są mocno na wyrost, bo w jednej działce,
    najlepsi będą nasi, w innej Rosjanie, coś jeszcze wezmą dla siebie Hindusi,
    którzy w matmie mają sporo do powiedzenia, a może coś nowego weźmie
    uciśniony przez władze jakiś matematyk z Korei Północnej? A na koniec
    kolejne dwie działki znów wezmą nasi...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 79. Data: 2013-12-05 17:11:03
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 5 Dec 2013 16:32:15 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >którzy w matmie mają sporo do powiedzenia, a może coś nowego weźmie
    >uciśniony przez władze jakiś matematyk z Korei Północnej? A na koniec

    Wyniki twgo testu maja mniej wiecej takie samo znaczernie dla polskiej
    edukacji jak medale olimpilskie dla fizycznej tezyzny narodu

    A.L.

  • 80. Data: 2013-12-05 17:34:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > W odniesieniu do...?

    Widze, ze duzo mowisz, ale niewiele wiesz.
    Od trabia o tym wszedzie:
    http://tnij.org/urwalessiezchoinkip