  • 81. Data: 2013-12-05 18:56:35
    Temat: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:9b91a9h67mib0obthoi6731s8uemoopilv@4ax.com...

    > Wyniki twgo testu maja mniej wiecej takie samo znaczernie dla polskiej
    > edukacji jak medale olimpilskie dla fizycznej tezyzny narodu

    No, mniej-więcej. Taka sztuka dla sztuki. Żeby tylko zechciało zajść pod
    strzechy i nie okazało się to czymś w rodzaju Warsaw Whore... tfu, Shore...
    Popatrzeć miło, ale skutek ostateczny widzę mniej-więcej tak:

    Ignacy Krasicki "Podróżny"
    Arab jeden, gdy go noc w podróży zapadła,
    A był dwa dni wśród stepu bez wody, bez jadła,
    Postrzegł worek na drodze; wziął, rozweselony,
    A w blasku gwiazd chcąc widzieć, czym był napełniony,
    Jęknął i rzekł niezmierną boleścią przejęty:
    "Jam rozumiał, że kasza, a to dyjamenty!"

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 82. Data: 2013-12-05 20:20:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Widze, ze duzo mowisz, ale niewiele wiesz.
    > Od trabia o tym wszedzie:

    Wiem, nie musisz być złośliwy.

    > http://tnij.org/urwalessiezchoinkip

    Ale żes rąbnął, jak księżycem o jajo :P
    Powiem tak - jeśli to się efektywnie przełoży np. na lepsze życie, to będę
    bić brawo. Miło jest, że "nasi tu byli" w tym rankingu dość wysoko, ale,
    poczekam na realne efekty. Słupkom, zapewnieniom, pięknym słowom, nie ufam.
    Dają obraz sprawy, ale "po owocach ich poznacie".

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 83. Data: 2013-12-05 20:36:39
    Od: l...@g...com

    użytkownik Ghost napisał:

    > Widze, ze duzo mowisz, ale niewiele wiesz.
    >
    > Od trabia o tym wszedzie:
    >
    > http://tnij.org/urwalessiezchoinkip

    Teoretycznie masz racje, praktycznie nie bardzo:

    http://www.youtube.com/watch?v=wNBc8xIht-U

  • 84. Data: 2013-12-05 20:56:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, nie musisz być złośliwy.

    > Ale żes rąbnął, jak księżycem o jajo :P

    Łał

    > Powiem tak - jeśli to się efektywnie przełoży np. na lepsze życie, to będę

    Misiu:"Hodowla kretynow wydaje sie byc oficjalnym zadaniem wladz Polski"
    Pomiary, ktore podalem zadaja klam tej tezie, reszta belkotu mnie nie
    interesuje.

    Masz lepsze dane to je podaj.

  • 85. Data: 2013-12-05 20:57:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    użytkownik Ghost napisał:

    >Teoretycznie masz racje, praktycznie nie bardzo:

    >http://www.youtube.com/watch?v=wNBc8xIht-U

    Jest tam cos o zydach? Bo jesli nie to sie nie liczy.

  • 86. Data: 2013-12-06 00:03:17
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Masz lepsze dane to je podaj.

    Też cie lubię! :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 87. Data: 2013-12-06 06:59:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Też cie lubię! :)

    Po trzech postach? Musi nieszczerze.

  • 88. Data: 2013-12-06 07:25:11
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Po trzech postach? Musi nieszczerze.

    Nie wolno? Dlaczego? :) A choćby i po jednym!

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 89. Data: 2013-12-06 07:45:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie wolno? Dlaczego? :) A choćby i po jednym!

    Bo lubienie jako uczucie, wymaga czasu. To moze jest zwykla fascynacja.