  • Data: 2013-11-30 21:13:12
    Temat: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan A.L napisał:

    > Pzrepraszam, tylek, przepraszam, podcieramy, takim samym sposobem jak
    > dawniej.
    >
    > Z tym pojsciem do przodu przypomina mi sie wystem Wybitnego Polskiego
    > Polityka, Wlasyslawa Gomulki, ksywa "Wieslaw":
    >
    > "Towarzysze! Dwa lata temu Polska stala na skraju przepasci. Od tego
    > czasu wykonalisky trzy kroki naprzod!"
    >
    > Wiekszosc "postepu" to gadzeteria majaca zaspokoic niskie instynkty
    > gawiezi. Prawdziego postepu na horyzoncie nie widac

    Prawdziwego postępu nigdy nie widać na horyzoncie. Żeby go zobaczyć,
    trzeba obejrzeć się wstecz. Za mojego życia, co by nie mówić, w nauce
    i technice był on taki, że wcześniejsze pokolenia nie widziły podobnego.
    A że gadżeciarstwo też -- to inna sprawa. Niektórzy nie potrafią odróżnić
    jednego od drugiego, ale ja nie mam z tym problemu. Nie mam też tęsknot
    za zmianą metody podcierania tyłka (chociaż z drugiej strony, sprzedaż
    bidetów wzrasta).

    --
    Jarek