    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: SONDA - (Kurek,Kami?ski) - muzyka z prgramu na p?ytach CD
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <93tt0f9virde$.2u3wc3sde5tb.dlg@40tude.net>
    Date: 01 Dec 2013 17:46:22 GMT

    Pan J.F. napisał:

    > Ale AL dobrze pisze - przeciez nawet nie musial do miasta wjezdzac,
    > wszystko przy lotnisku.

    Niezbyt dobrze, bo tak se tylko teoretyzuje. Wulkan uziemił wszystkie
    samoloty w Europie, nic tu nie startowało i nie lądowało przez kilka dni.
    A że Detroit, to "całkiem gigantyczne" lotnisko, to tamte hotele musiały
    być zapchane chętnymi do odlotu nie mniej od innych lotniskowych hoteli.

    > Detroit zbankrutowalo.
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Detroit_bankruptcy
    > Co niekoniecznie zmienia cos istotnie w miescie.

    No i nie znaczy, że zniknęło z powierzchni ziemi wraz z lotniskami
    i hotelami. Tym bardziej może być co oglądać.

    --
    Jarek