    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: SONDA - (Kurek,Kami?ski) - muzyka z prgramu na p?ytach CD
    <r...@4...com>
    Date: 01 Dec 2013 00:16:55 GMT

    Pan A.L napisał:

    > Pod Detroit meiszkalem pare lat. W Detroit downtown pracowalem
    > pare lat. I nic mi sie nei stalo.
    >
    > W Dearborn, gdzie Ford, tez pracowalem

    To jakiś czas temu było. Tam się dopiero niedawno coś pozmieniało,
    za to dość radykalnie. Ale nie byłem, nie widziałem, dlatego pytam.

    Kolega był trzy lata temu na jakimś kongresie w Kalifornii. Akurat wtedy
    łupnął ten islandzki wulkan, więc odwołane loty. Próbował zrobić sobie
    jakąś rezerwację do Polski ogrężną drogą, biorąc pyły od południowej
    flanki. Rozmawiał z panią z rezerwacji biletów, która mu mówi, że jest
    połączenie, ale z noclegiem w Detroit. "-- No to dawaj pani, ale już".
    "-- Ale to Detroit". "-- ???" "-- De-tro-it, mówię wyraźnie, pan się
    zastanowi". Tak sobie mniej więcej rozmawiali. I w końcu chyba znalazł
    się inny lot, więc opowieści z Detroit już nie wysłuchałem.

    Jarek

    --
    Raz który lecę z Moskwy do Odessy
    I znowu, psiakrew, odwołują lot,