  • 71. Data: 2010-02-10 15:24:17
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:
    > ja tam się nie znam ale prawdziwe pieniądze to się zarabia raczej na
    > masowym odbiorcy.

    Więc dlaczego PS nie kosztuje 100zł?
    Nie nastawiam się na masową sprzedaż tego softu, bo nie każdy go potrzebuje.
    Nie wydaje mi sie także aby 85 euro było dużym wydatkiem, biorąc pod uwagę,
    że jest to wydatek jednorazowy.

    > musisz sobie odpowiedzieć czy na cena mniejsza np 4x nie da Tobie 8x
    > więcej sprzedanych licencji ale ja się nie znam

    Ja na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Ty potrafisz?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 72. Data: 2010-02-10 16:02:11
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Feb., 15:47, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Druga ikonka umożliwia odczyt plików w formacie OpenEXR, Radiance HDR oraz
    > plików w formacie SNS-HDR. Format SNS-HDR przechowuje obraz bazowy i
    > ustawienia parametrów. Obrazy przechowywane w tym formacie, nie musza być
    > ponownie przeliczane po wczytaniu ich do programu.
    >
    > Czwarta ikonka służy do wyświetlenia informacji przechowywanych w EXIF.

    > Nazwa nie jest jeszcze wyświetlana. Zmienię to w następnej aktualizacji.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    i mam nadzieje juz ostatnie:
    wczytalem 3 zdjecia , ale program nie pokryl dobrze konturow .
    zdjecia robione z reki , a wiec leciutko moga byc przesuniete, sam
    motyw nieruchomy.
    czy czegos nie nastawilem , czy sklada automatycznie ?

  • 73. Data: 2010-02-10 16:06:45
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Więc dlaczego PS nie kosztuje 100zł?

    trochę inne koszty mają ;-D

    > Nie nastawiam się na masową sprzedaż tego softu, bo nie każdy go
    > potrzebuje. Nie wydaje mi sie także aby 85 euro było dużym wydatkiem,
    > biorąc pod uwagę, że jest to wydatek jednorazowy.

    wcześniej nie odpisałeś jaką politykę apgrejdową będziesz prowadził.

    > Ja na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Ty potrafisz?

    niestety nie znam sie.

  • 74. Data: 2010-02-10 16:07:29
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    XX YY wrote:
> [...]
    > motyw nieruchomy.
    > czy czegos nie nastawilem , czy sklada automatycznie ?
    Wyrównywanie nie jest jeszcze aktywne.
    Aktualnie implementuję nowy algorytm wyrównywania. Jutro pojawi sie w
    aktualizacji.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 75. Data: 2010-02-10 16:18:59
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:

    > trochę inne koszty mają ;-D

    Przecież pisałeś, że tańszy produkt to większa sprzedaż. Zysk nie powinien
    być mniejszy.

    > wcześniej nie odpisałeś jaką politykę apgrejdową będziesz prowadził.

    Wydawało mi się, że napisałem.
    Skoro jednak uważasz, że jest inaczej to napisz, co konkretnie chcesz
    wiedzieć?

    > niestety nie znam sie.

    Ja też sie nie znam.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 76. Data: 2010-02-10 16:26:44
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Feb., 17:07, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Wyrównywanie nie jest jeszcze aktywne.
    > Aktualnie implementuję nowy algorytm wyrównywania. Jutro pojawi sie w
    > aktualizacji.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    super.

    zastanawiam sie czy jest cos , czego mi w tym programie brakuje.
    z pewnoscia nie chcialbym barokowej nadbudowy , czyli za wiele funkcji
    i opcji - tych na szczescie nie ma.
    przydalby sie chyba w praktyce tylko pipetka do balansu bieli .
    Sadze ze wowczas program ten bylby jednoczesnie b dobra wywolywarka
    Rawow.
    W zasadzie prowadzi do wyniku optymalnego - w niektorych przypadkach
    ( zdjecia w sloncu z lata , o pelnych zywych kolorach) doszedlem do
    zblizonego wyniku nastawiajac suwaki i manipulujac krzywa w wolarce
    rawu z lekkim wskazaniem na jakosc z Twojego programu , z tym ze
    wynik jest natychmiast w innych trudniejszych przypadkach jak zdjecia
    w zimie we mgle , nie bylem w stanie dojsc do porownywalnych wynikow
    manipulujac krzywymi - tutaj wynik z SNS-HDR byl natychmiast wyraznie
    lepszy.
    jestem pod wrazeniem.
    Z tymi algotrytmami moze wykupi c Cie LTR . a wtedy program po dodaniu
    wodotryskow moze kosztowac 400 euro.:-)))
    Musze wiec sie pospieszyc z decyzja zakupu , jeszcze tylko to
    wyrownanie mnie interesuje.

  • 77. Data: 2010-02-10 16:34:36
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 15:37:14 +0100, Sebastian Nibisz napisał(a):

    > Photomatix jest droższy a ludzie jednak go kupują. W Adobe Photoshop nie
    > zrobisz zaś tego co w programie SNS-HDR Pro.

    Photomatix kosztuje zdaje się 75EUR, więc jak może być droższy?

  • 78. Data: 2010-02-10 16:48:18
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:
    > Photomatix kosztuje zdaje się 75EUR, więc jak może być droższy?

    Albo 99$. Tylko, że to jest cena netto.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 79. Data: 2010-02-10 16:57:13
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    XX YY wrote:
    > zastanawiam sie czy jest cos , czego mi w tym programie brakuje.

    Dodam jeszcze coś bardzo fajnego, czego akurat mnie trochę brakuje. Myślę,
    że innym także się przyda.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 80. Data: 2010-02-10 17:48:26
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 16:03:40 +0100, Sebastian Nibisz napisał(a):

    > Zdziwiłbyś sie ilu zawodowców pyta się o wersję finalną tego softu.

    Ilu? I skąd wiesz, że zawodowcy? I najważniejsze pytanie, ilu z pytających
    kupi.

    --
    Kojer