  • Data: 2011-02-10 12:31:21
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > No tylko na razie żaden GPU zintegrowany z procesorem nie umożliwia
    > wykonywania obliczeń przez CUDA/OpenCL.

    Z pewnością OpenCL będzie w niedługim czasie wspierany przez wbudowane GPU,
    rywalizacja pomiędzy Intelem i AMD wymusi takie rozwiązanie.
    Trzeba także pamiętać, że nowe procesory Intela udostępniają a AMD będą
    udostępniać, nowe rozkazy AVX, które pozwolą kilkukrotnie przyspieszyć
    przetwarzanie danych.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -