  • Data: 2010-02-12 22:33:08
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Feb 2010, Sebastian Nibisz wrote:

    > dcraw jest dostarczany wraz z programem.

    ...i po próbie instalacji wyszło, że mam 3 sztuki DcRAW na dysku ;)

    BTW: czym czytasz RAWy? Idzie mi o to, czy bilioteka (jak sądzę)
    "umie" czytać małe piksele z S3/S5.

    Tak przy okazji - zajrzałem i o ile widzę korektę dla temperatury
    barwowej, nie widzę przy okazji "zwyczajowej" korekty dla kanału
    zielonego (temperatura nie pomoże, jak wagi są rozjechane).
    SKORO program ma wywoływać... przewidujesz dodanie?

    pzdr, Gotfryd