  • Data: 2010-02-10 16:26:44
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Feb., 17:07, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Wyrównywanie nie jest jeszcze aktywne.
    > Aktualnie implementuję nowy algorytm wyrównywania. Jutro pojawi sie w
    > aktualizacji.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    super.

    zastanawiam sie czy jest cos , czego mi w tym programie brakuje.
    z pewnoscia nie chcialbym barokowej nadbudowy , czyli za wiele funkcji
    i opcji - tych na szczescie nie ma.
    przydalby sie chyba w praktyce tylko pipetka do balansu bieli .
    Sadze ze wowczas program ten bylby jednoczesnie b dobra wywolywarka
    Rawow.
    W zasadzie prowadzi do wyniku optymalnego - w niektorych przypadkach
    ( zdjecia w sloncu z lata , o pelnych zywych kolorach) doszedlem do
    zblizonego wyniku nastawiajac suwaki i manipulujac krzywa w wolarce
    rawu z lekkim wskazaniem na jakosc z Twojego programu , z tym ze
    wynik jest natychmiast w innych trudniejszych przypadkach jak zdjecia
    w zimie we mgle , nie bylem w stanie dojsc do porownywalnych wynikow
    manipulujac krzywymi - tutaj wynik z SNS-HDR byl natychmiast wyraznie
    lepszy.
    jestem pod wrazeniem.
    Z tymi algotrytmami moze wykupi c Cie LTR . a wtedy program po dodaniu
    wodotryskow moze kosztowac 400 euro.:-)))
    Musze wiec sie pospieszyc z decyzja zakupu , jeszcze tylko to
    wyrownanie mnie interesuje.