  • Data: 2010-02-06 16:25:00
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sat 06 of Feb 2010 14:46, Sebastian Nibisz wrote:

    > Gdybyś odwiedził stronę autora tych zdjęć, wiedziałbyś po co one
    > zostały zrobione.

    > Gdyby nie byłoby nic zarejestrowane, byłoby widać czarną lub białą
    > plamę.

    > Po to aby było na czym testować algorytmy HDR.

    > Chętnie zobaczę Twoje wersje.

    > Program można pobrać i samemu ocenić jego przydatność.

    Nie za bardzo. Algorytmy numeryczne da się napisać w fortranie tak,
    aby chodziły na Odrach, RIADach i innych starociach. Twoje wymagają
    nie wiedzieć czemu .NET, tego dziwoląga, co niby ma być czymś
    w rodzaju API, a jest jego zaprzeczeniem.

    Zresztą machinery Marka Dudy jest podobnie nieeleganckie
    (tylko do tego mam zastrzeżenia!), bo niby czego brakuje
    Windows 2000, że nie da się pod nim uruchomić machinery.

    --
    nb