    From: f...@a...pl
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: SNS-HDR
    Date: Mon, 05 Oct 2009 16:33:23 +0200

    > Witam.
    >
    > ciap ciap
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    --
    Witam.
    Może nie kilka słów krytyki (jestem początkującym fotoamatorem) ale
    wypróbowałem narzędzie i napotkałem mały problemik.
    ale po kolei. Wykonałem zdjęcie i zapisałem w RAWie. Do wywołania użyłem
    Raw Therapee. Bez zmieniania jakichkolwiek ustawień zapisałem najpierw
    jako tiff 8mio a później 16sto bitowy. Następnie użyłem SNS-HDR na obydwu
    plikach. Efekt końcowy bardzo zadowalający, różnicy wizualnej w plikach
    wynikowych prawie żaden. Jednak po wywołaniu pliku raw bezpośrednio w
    SNS-HDR - porażka, kontrast na chmurach nie do przyjęcia (jak w
    przepalonym jpg). W sumie używasz tego samego dekodera co RT (dcraw) a
    wyniki bardzo odległe.
    Może ktoś wytłumaczy skąd ta różnica? Czyżby konwersja na tiff nisła ze
    sobą coś jeszcze?
    Pozdrawiam
    Niestety ze względu na "wagę" plików nie mogę ich nigdzie zamieścić (tify
    po 23 i 46 MB, raw prawie 10MB). Pliki wynikowe mogę przesłać
    zainteresowanym.