  • Data: 2009-09-29 08:24:56
    Temat: Re: SNS-HDR
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sep., 00:18, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Chyba udało mi się znaleźć sensowny kompromis.
    > Udostępniłem wersję 0.9.4 programu.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    zobaczylem

    jakis negatywnych efektow nie ma

    z tym ,ze wynik ostateczny jest zalezny od uzytych zdjec.
    sa takie , ktore po zlozeniu daja calkiem dobry wynik , ale i takie ,
    ktore wymagaja korekty kontrastu i jasnosci.

    moim zdaniem warto do programu dolozyc dwa suwaki - jasnosc i kontrast
    - kontrast w tym sensie jak to ostatnio zmieniales.

    w sumie uwazam program za udany jako b.wygodne narzedzie , wypelnia
    pewna nisze.
    programy do obrobki HDR na ogol posiadaja mase suwakow , czasem latwo
    o bledne nastwienie , czasem trudno o neutralne . A tutaj w wielu
    wypadkach bez lamania sobie glowy i szybko program pozwala na
    zwiekszenie skali tonalnej zdjecia.