  • Data: 2009-12-20 09:30:02
    Temat: Re: SMS: darmowe odbieranie i generowanie kodow
    Od: pol <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a ja pozwolcie podepne sie z takim pytankiem.mam kupione konto e-mail i
    jest tam opcja przesylania e-maili SMSem na komorke. konto nie jest
    drogie, wiadomosci do mnie przychodzi sporo... jak to sie providerowi
    kalkuluje, bo jakby mu podliczyc na SMSa do mnie 10 gr to chyba wyda
    wiecej na mnie niz dostanie za te konto kasy ode mnie? :)