  • Data: 2010-01-22 13:48:21
    Temat: Re: SMS: darmowe odbieranie i generowanie kodow
    Od: slx <nomail@nomail> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-12-2009 10:30, pol pisze:
    > mam kupione konto e-mail i
    > jest tam opcja przesylania e-maili SMSem na komorke. [...] jak to sie providerowi
    > kalkuluje, bo jakby mu podliczyc na SMSa do mnie 10 gr to chyba wyda
    > wiecej na mnie niz dostanie za te konto kasy ode mnie? :)

    Chyba nie myślisz, że przesłanie sms'a kosztuje operatorów komórkowych
    10gr. Dla nich to są przecież prawie zerowe koszty. A skoro sprzedaje
    takie konta, to najwyraźniej mu i tak to się "kalkuluje", nie martw się,
    takie firmy nie są instytucjami charytatywnymi. Kwestia jeszcze tego, czy
    tych "sporo wiadomości", to nie są przypadkiem reklamy - na tym też można
    zarabiać i to nawet sporo.