  • Data: 2010-12-17 07:44:52
    Temat: Re: SLI a dwa monitory
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-15 10:30, Dawid pisze:

    > Witam
    > Kiedyś wyglądało to tak
    > http://www.frazpc.pl/artykuly/261551,ATI-CROSSFIRE--
    -Dwoch-kart-moc.html

    "w chwili obecnej jednak nie ma szans na podbój rynku - na drodze do
    tego stoją koszta zakupu samej platformy jak i brak kart nowej generacji
    w ofercie ATI. Cóż nam bowiem z dwóch kart X850XT jeśli ich wydajność w
    niektórych sytuacjach prezentuje poziom zbliżony do jednej karty
    7800GT/7800GTX a niejednokrotnie nawet niższy"

    To sporo wyjaśnia...