  • 11. Data: 2010-12-14 13:33:23
    Temat: Re: SKODA nie wpuszcza do środka ...
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:4d074621$0$20995$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No proszę a mnie nigdy coś takiego się nie zdażyło i nie zdaży.
    > Nie wysiadam z auta bez kluczyków w ręku. Polecam ten nawyk :)

    A ja, jak wysiadam, nie zamykam drzwi:)

  • 12. Data: 2010-12-14 13:41:49
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Jako, że ZAWSZE, ale to ZAWSZE jeżdżę z uchylonym oknem kierowcy
    > lub pasażera

    Nie boisz sie, ze w zimie szyba przy otwieraniu zrobi Ci chrup i ziuuuuuuu
    na sam dol?
    Ja juz nie ryzykuje ;-)

  • 13. Data: 2010-12-14 13:56:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-14 13:41, Maciek pisze:

    > Nie boisz sie, ze w zimie szyba przy otwieraniu zrobi Ci chrup i
    > ziuuuuuuu na sam dol?
    > Ja juz nie ryzykuje ;-)

    Zasadniczo parkuję *prawie zawsze* w ogrzewanych garażach.

    2 - jeżdżę zawsze z grajniem na maksa w nogi, i uchylonym oknem
    ... nawet na największych mrozach "nie pyknie" przy otwieraniu
    ... a wiem o czym mówisz.
    6008

  • 14. Data: 2010-12-14 14:42:30
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    Witam
    Kiedyś w Zieleńcu kolega ustawił Meganke na parkingu - przed nim zaspa i w
    dół. A z tyłu taka drózka na wyjazd i znów samochody.
    Po nartach wsteczny ale auto nie chciało wyjechać. Pchanie itd - nic więc
    kolega już poirytoany bo wszystko to trwało nie wyłączywszy wstecznego
    przycisnął na karcie guzik off czy jak sie to nazywa wysiadł i trzasnął
    drzwiami. Problem w tym, że auto tego przy takim ("podczas jazdy") układzie
    nie da się wyłączyć a po trzaśnieciu drzwiami jezszcze sie zaryglowało.
    Było więc tak, że koła się kręcą, auto zamknięte i teraz pojawił się strach,
    że jednak ruszy ...
    Próba zdławienia silnika nartami - zatrzęsło się zabuczało i drgnęło - znów
    strach, ze wyjedzie ...
    Koniec końców mimo wielu rad publiczności (np stłuc reflektor i zewrzeć
    druty żarówki to się wyłączy!) w ruch poszedł kijek i najmniejsza szyba ....
    Potem kijkeim odryglowanie drzwi, luz i off.
    Całość ok 1,5 h. I emocje :-)
    Pzdr
    Rafał

  • 15. Data: 2010-12-14 15:07:13
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > ... a wiem o czym mówisz.

    Chyba niestety nie do konca, napisalem dosc ogolnie. U mnie szyba zrobila
    chrup przy dobrze nagrzanym srodku, oskrobanych uszczelkach i podczas jej
    domykania. Przypuszczam, ze prowadnica musiala sie przymrozic podczas jazdy.
    Co ciekawe - szyba po zrobieniu chrup, ladnie dojechala do gory. Przy
    kolenym kursie i najechaniu na dziure byl niezly lomot gdy spadla bezwladnie
    na sam dol.
    Niech kazdy robi jak uwaza, Tobie w sumie ucholona szyba uratowala tylek:-)
    Ja teraz wole w zimie wietrzyc samochod na parkingu, po zakonczeniu jazdy
    ;-)

  • 16. Data: 2010-12-14 18:19:18
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Szymon Machel wrote:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > No proszę a mnie nigdy coś takiego się nie zdażyło i nie zdaży.
    > Nie wysiadam z auta bez kluczyków w ręku. Polecam ten nawyk :)

    Mój piszczy jak głupi jeśli tylko drzwi otworzę a kluczyki są w
    stacyjce ;-)
    Piszczy jak zostawię światła zapalone, wyjmę kluczyki i otworzę drzwi.
    Piszczy oczywiście jak wrzucę D z niezapiętym pasem.

    No baba nie samochód, ciągle tylko piszczy ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2010-12-14 18:40:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-14 03:21, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Moje podejrzenie jest tylko jedno ... Ktoś w pobliżu miał "prawie
    > identyczne sterowanie centralem" i wzbudził mój zamek ...

    Nie. Gdyby tak było to projektanci centralnego byli by debilami.

  • 18. Data: 2010-12-14 19:04:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-14 18:19, Massai pisze:

> [...]
    > Piszczy oczywiście jak wrzucę D z niezapiętym pasem.
    >
    > No baba nie samochód, ciągle tylko piszczy ;-)

    Opier...l niczym teściową, to może się zamknie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2010-12-14 20:05:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > dół, ja w przycisk od centrala , otwieram drzwi ... KURTYNA !
    > Ktoś wie co odjebało skodzie ????
    > Moje podejrzenie jest tylko jedno ... Ktoś w pobliżu miał "prawie
    > identyczne sterowanie centralem" i wzbudził mój zamek ... momentu
    > ryglowania nie słyszałem, bo w aucie dmuchawa chodziła na maksa, jak i
    > muzyka nastawiona była na nie za cichy poziom ...

    To pewnie francuska elektronika! ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 20. Data: 2010-12-14 20:35:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Koniec końców mimo wielu rad publiczności (np stłuc reflektor i zewrzeć
    > druty żarówki to się wyłączy!) w ruch poszedł kijek i najmniejsza szyba

    no tak. po co zbić najtańszą jak można najdroższą??

    pzdr
    GL