  • 21. Data: 2010-12-14 21:23:21
    Temat: Re: SKODA nie wpuszcza do środka ...
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    > Nie. Gdyby tak było to projektanci centralnego byli by debilami.

    Ja kiedyś na pewnym parkingu zauważyłem, a raczej usłyszałem, że na
    mojego pilota reagował postawiony parę metrów dalej Passat.
    Fakt ten mnie mocno zaciekawił i wielokrotnie zamykałem i otwierałem
    centralny w swoim samochodzie - jednocześnie słyszałem dźwięk
    centralnego we wspomnianym Passacie. Ot, taka ciekawostka.

    Wiktor

  • 22. Data: 2010-12-15 04:25:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-14 15:07, Maciek pisze:

    > uratowala tylek:-) Ja teraz wole w zimie wietrzyc samochod na
    > parkingu, po zakonczeniu jazdy ;-)

    Czyli godzisz się z oblodzeniem szyb ...

    6008

  • 23. Data: 2010-12-15 08:29:12
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Czyli godzisz się z oblodzeniem szyb ...

    Tak, masz racje, czasem przy wiekszym mrozie pojawi sie szron na szybie, ale
    tragedii nie mam.

  • 24. Data: 2010-12-18 02:45:42
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Nie. Gdyby tak było to projektanci centralnego byli by debilami.

    no to muszę Ci powiedzieć, że chyba są. Mialem Matiza kiedyś, stałem na
    parkingu, przychodzę miałem odjeżdźać, naciskam pilota i co?
    Jakiś dziwny dźwięk, naciskam z nowu i znowu ten dźwięk. Obok stoi nowa
    limuzyna peugeot. A ja jednocześnie otwieram i zamykam jak chcę dwa auta
    jednocześnie:) na fotelach z tyły walizki, nesesery itd:) myśli
    kierowca, że bezpieczny w takim aucie i z takimi "kosmicznymi systemami".

  • 25. Data: 2010-12-31 14:38:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Dec 2010 08:42:25 +0100, Borys Pogoreło
    <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Nie jest to w jakiś magiczny sposób kodowane, by nie dochodziło do takich
    >sytuacji?

    Niby jest, ale... dwa różne alarmy (Cobra i Cheetach?), dwa rózne auta
    (Ford i Opel) i pewnego dnia pilotem od Forda zamykałem i otwierałem
    jednocześnie dwa auta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280