  • 41. Data: 2011-02-03 22:45:48
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-01 21:48, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Inne namiary mile widziane.
    > ps. chodzi o Clio 1.2 TCE - ze wstępnych info od kilku wymienionych na
    > Pozdrawiam
    nie podam Ci wprost namiaru, bo wprost nie znam :P
    na forum policja.kalisz.pl jest user jasiek (prywatnie mój braciak) - ma
    megi coupe dTi "podkręconą" o 100% względem seryjnych parametrów. Spytaj
    człowieka, kto mu robił - jest zadowolony.

  • 42. Data: 2011-02-03 22:54:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-03 22:24, to pisze:
    > begin Lewis

    > Ja tez, ale mało kto tak robi. Stare autko usportowione to zwykle
    > zakatowany trup, zresztą to z ogłoszenia zbyt dobrze nie wygląda.

    > Uno 1.4T może jest szybkie, ale kiepsko hamuje, po za tym jest tragicznie
    > niebezpieczne (chyba nawet bardziej niż Clio). A stary Saaby, bo ja wiem,
    > jakieś szczególnie szybkie w serii nie są. Podłubane to oczywiście inna
    > historia.

    Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca uwagę,
    klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)

    Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
    okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 43. Data: 2011-02-03 23:23:21
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > On 03/02/2011 16:47, Yogi(n) wrote:
    > Nadal nie rozumiem, w jaki sposob te 9 sekund do setki ma objechac na
    > swiatlach jakikolwiek przyzwoity samochod, a juz tymbardziej taki za
    > "pareset tysiecy". :)
    No własnie - z zaskoczenia ;-)

    > Dosc optymistycznie zakladasz, ze kazdy bedzie chcial sie z toba scigac.
    > Juz widze moja kobiete wracajaca podekscytowana do domu po tym, jak Clio
    > objechalo ja na swiatlach w drodze do przeszkola. Przeciez biedulka nie
    > przezyje takiego szoku. ;))

    No własnie o to chodzi - nikt nie będzie się chciał ścigać, nikt nawe nie
    pomyśli, że to gówienko na prawuym pasie za chwilę pokaże całej reszczie
    dymek z rury. I o to chodzi ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 44. Data: 2011-02-04 11:53:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2011 22:23, Yogi(n) wrote:

    > No własnie o to chodzi - nikt nie będzie się chciał ścigać, nikt nawe
    > nie pomyśli, że to gówienko na prawuym pasie za chwilę pokaże całej
    > reszczie dymek z rury. I o to chodzi ;-)

    Rozumiem, ze pokazywanie dymku z rury ludziom, ktorych ten dymek z
    15-letniego clio powiewa, jakos znaczaco wplywa na dlugosc pewnych
    organow? :)

    Naprawde nadal nie rozumiem, co to ma udowodnic. Nie objedziesz nic, co
    sie sciga, za to objedziesz kierowcow, ktorych sciganie nie interesuje.

    To cos jak wygranie olimpiady matematycznej w szkole specjalnej. Niby
    sukces, ale...

    Kamil

  • 45. Data: 2011-02-04 11:55:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:

> [...]
    >
    > Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
    > okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.

    300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
    przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)

    Kamil

  • 46. Data: 2011-02-04 13:37:06
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > On 03/02/2011 22:23, Yogi(n) wrote:
    > To cos jak wygranie olimpiady matematycznej w szkole specjalnej. Niby
    > sukces, ale...

    No wiesz, do szkoły specjalnej trafiaja też dzieci autystyczne, im
    matematyka akurat "wychodzi" ;-)
    No to hint - stąd był emotikon w pierwszym poście;-)
    Poza tym, skoro ktoś rozważa tuningowanie silnika 1,2 żeby miał 6 czy 8 koni
    więcej, to zapłacie za to tyle, co za takiego strucla.

  • 47. Data: 2011-02-04 13:38:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    Nawet więcej, te silniki są pancerne: http://tiny.pl/hc2xw

  • 48. Data: 2011-02-04 14:24:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-04 13:37, Yogi(n) pisze:
    > Poza tym, skoro ktoś rozważa tuningowanie silnika 1,2 żeby miał 6 czy 8
    > koni więcej, to zapłacie za to tyle, co za takiego strucla.

    Zapytam ponownie - skąd Ci się wzięło 6 czy 8 koni więcej? Nie
    doczytałeś początkowego postu Gabriela?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 49. Data: 2011-02-04 14:37:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/02/2011 13:24, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Zapytam ponownie - skąd Ci się wzięło 6 czy 8 koni więcej? Nie
    > doczytałeś początkowego postu Gabriela?

    Watek dawno juz zszedl na silnik n/a 1.2, a pokaz mi jak latwo wyciagnac
    ponad 10% kucy tanim kosztem z n/a. :)

    Kamil

  • 50. Data: 2011-02-04 14:38:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Feb 2011 16:28:46 +0000, kamil wrote:
    >Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie i
    >tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki powinno
    >miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy wolniejsze. A 1/3
    >z nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w tylnym lusterku. ;)

    O ile rozumiem to ma raczej dotyczyc tych ktorym clio nie zniknie w
    lusterku, co wywola zdziwienie, bo zazwyczaj wszystkie maluchy
    znikaly. A tu ukochanka beemka nie moze uciec a clio juz wlacza migacz
    i bedzie wyprzedzal .. oj, mozna sie wsciec :-)

    J.