eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 61

  • 31. Data: 2011-02-03 16:51:59
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Ktostam" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4d4a44f3$0$2442$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2011-02-03 05:59, Yogi(n) pisze:
    > 135-137 KM w zależności od źródła miała wersja 16V. Jeszcze nie Williams a
    > już nie RSi. W odróżnieniu od Williamsa można (chyba) było też spotkać
    > wersję 5d. Ten sam silnik był chyba najmocniejszym w R19 i miło go
    > wspominam. Raz tylko spotkałem w ogłoszeniu R19 z 2.0 Williamsa ale nie
    > jestem pewien czy nie był to przeszczep.

    Masz rację, zapomniałem, że była także wersja szesnastozaworowa, nie wiem
    nawet jak nazywała się wersja clio z tym silnikiem. Z taka jednak nigdy sie
    nie spotkałem, wiem tylko, że tę z RSi zastapiła w 1998 szesnastozaworówka o
    pojemności 1,6 - niby moc ta sama, ale jednak samochód zbierał się dużo
    wolniej w dolnym zakresie obrotów ;-(
    Swoją drogą, gdyby tak kupić takiego williamsa, wyremontować, odrestaurować,
    można by się pobawić ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg
    http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
    jpg


  • 32. Data: 2011-02-03 16:55:51
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2011 04:59, Yogi(n) wrote:

    > Szrot ma fabrycznie 109, koleś na allegro kłamie. NIkt nie pisał o
    > "jeżdżeniu jak nowe" ani o zawstydzaniu "nowych i szybkich".

    Alez pisal, Gabriel 'wilk' o zawstydzaniu "kierowców w brykach po
    kilkaset tys". Jakos ciezko mi wyobrazic sobie 15-letniego sztrucla za
    "kilkaset tys", o zawstydzaniu nowych za te pieniadze tez raczej trudno
    mowic. ;)

    > przynajmniej od 1995 r.). Silnik bez turbiny i innych wynalazków,
    > niewysilony, charakteryzował się możliwością tuningowania i
    > bezproblemowymi przebiegami rzędu 400 tys. Zawieszenie fabrycznie
    > obniżone, utwardzone, charakteryzowało się bezproblemowymi przebiegami
    > rzędu 10 tys ;-)


    Silniki n/a akurat do tuningu nadaja sie dosc slabo, chyba ze widzisz
    sens w polerowaniu dolotu, wymienianiu walkow i co tam jeszcze sie da,
    zeby zyskac 5% mocy przy koszcie 2000zl, kiedy w uturbionym mozna zyskac
    30% chipem za polowe tej kwoty..





    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 33. Data: 2011-02-03 17:10:21
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4d4ace3a$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Yogi\(n\)
    >
    > Nie ekscytuj się tak, Yogi, tylko przeczytaj swój własny post w którym
    > napisałeś: "(...) klijówka, która rozpędza się do setki poniżej 9 sekund
    > dziwi kierowców w każdym pojeździe". ;-)

    No bo dziwi! Mnie też dziwiła ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg
    http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
    jpg


  • 34. Data: 2011-02-03 17:28:46
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2011 16:10, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    > news:4d4ace3a$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
    >> begin Yogi\(n\)
    >>
    >> Nie ekscytuj się tak, Yogi, tylko przeczytaj swój własny post w którym
    >> napisałeś: "(...) klijówka, która rozpędza się do setki poniżej 9 sekund
    >> dziwi kierowców w każdym pojeździe". ;-)
    >
    > No bo dziwi! Mnie też dziwiła ;-)

    Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie i
    tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki powinno
    miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy wolniejsze. A 1/3
    z nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w tylnym lusterku. ;)


    Nigdy nie moglem nadziwic sie ludziom, ktorzy brandzluja sie takimi
    liczbami. Rozumiem zbijac sekunde z szesciu w jakims mocnym wozie, ale
    czy jakis dupowoz rozpedzi sie w 9.3 czy 9.1 naprawde nie robi roznicy..



    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 35. Data: 2011-02-03 17:47:36
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:iiel3u$9j6$2@inews.gazeta.pl...
    > Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie i
    > tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki powinno
    > miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy wolniejsze. A 1/3 z
    > nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w tylnym lusterku. ;)

    Zdziwią się, kiedy matiz, seicento, clio czy inny fiat 126p objedzie ich
    dookoła i zostawi na światłach. Ale to prawda, że 1/3 nie zauważy.


    > Nigdy nie moglem nadziwic sie ludziom, ktorzy brandzluja sie takimi
    > liczbami. Rozumiem zbijac sekunde z szesciu w jakims mocnym wozie, ale czy
    > jakis dupowoz rozpedzi sie w 9.3 czy 9.1 naprawde nie robi roznicy..

    To tez prawda, tylko że nie ma sie nijak do opisywanej sytuacji.
    Najpopularniejsze wozy na naszych drogach, czyli corolle, golfy (zwykłe), i
    kilkunastoletnie szwabenwozy mają po 12- 14 sek do setki. A różnicę odczuwa
    się bardziej pomiędzy 10 a 9 niż pomiędzy 14 i 12. Najnowszy lancer ma 10,4,
    podobnie mondeo. W dodatku, "na dole" zbieraja się jak beczkowozy. No i taki
    szrot, za 4 kafle, wywołuje zdziwienie na mordkach, nawet jesli ma już tylko
    9,3, bo 60-tkę ma po 4 sek na liczniku.


    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg
    http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
    jpg


  • 36. Data: 2011-02-03 18:08:12
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2011 16:47, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > news:iiel3u$9j6$2@inews.gazeta.pl...
    >> Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie
    >> i tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki
    >> powinno miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy
    >> wolniejsze. A 1/3 z nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w
    >> tylnym lusterku. ;)
    >
    > Zdziwią się, kiedy matiz, seicento, clio czy inny fiat 126p objedzie ich
    > dookoła i zostawi na światłach. Ale to prawda, że 1/3 nie zauważy.

    Nadal nie rozumiem, w jaki sposob te 9 sekund do setki ma objechac na
    swiatlach jakikolwiek przyzwoity samochod, a juz tymbardziej taki za
    "pareset tysiecy". :)


    >> Nigdy nie moglem nadziwic sie ludziom, ktorzy brandzluja sie takimi
    >> liczbami. Rozumiem zbijac sekunde z szesciu w jakims mocnym wozie, ale
    >> czy jakis dupowoz rozpedzi sie w 9.3 czy 9.1 naprawde nie robi roznicy..
    >
    > To tez prawda, tylko że nie ma sie nijak do opisywanej sytuacji.
    > Najpopularniejsze wozy na naszych drogach, czyli corolle, golfy
    > (zwykłe), i kilkunastoletnie szwabenwozy mają po 12- 14 sek do setki. A
    > różnicę odczuwa się bardziej pomiędzy 10 a 9 niż pomiędzy 14 i 12.
    > Najnowszy lancer ma 10,4, podobnie mondeo. W dodatku, "na dole" zbieraja
    > się jak beczkowozy. No i taki szrot, za 4 kafle, wywołuje zdziwienie na
    > mordkach, nawet jesli ma już tylko 9,3, bo 60-tkę ma po 4 sek na liczniku.

    Dosc optymistycznie zakladasz, ze kazdy bedzie chcial sie z toba scigac.
    Juz widze moja kobiete wracajaca podekscytowana do domu po tym, jak Clio
    objechalo ja na swiatlach w drodze do przeszkola. Przeciez biedulka nie
    przezyje takiego szoku. ;))




    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 37. Data: 2011-02-03 18:32:33
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Dosc optymistycznie zakladasz, ze kazdy bedzie chcial sie z toba scigac.

    Nikt w dobrym aucie się z takimi trupami nie ściga, stąd przeświadczenie
    ich właścicieli, że wszystkich objechali. ;-)

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 38. Data: 2011-02-03 19:18:50
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-03 01:08, to pisze:

    > (teoretycznie) szrocie, a po drugie, żeby piętnastoletnie usportowione
    > auto jeździło jak nowe to trzeba mu wymienić zawieszenie, hamulce i
    > wyremontować silnik. Ilu właścicieli tak robi?
    >

    Ja tak zrobiłem ze swoim, jestem jakiś dziwny?
    Swoja drogą R5GTT czy nawet uno 1.4T wciągnie dolotem i wyplunie BOVem
    te clio ;) Stare Saaby 900 Kroko też, i za podobne pieniądze.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 39. Data: 2011-02-03 21:29:15
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 14:51:36 +0000, kamil napisał(a):

    > Aaaa, to sie na forum streetracing nadaje. Watek "jak zawstydzilem
    > granade 2.0"
    Nie 2.0, a 1.7 ;) To najsłabsza Gienia ;)


    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 40. Data: 2011-02-03 22:24:41
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Ja tak zrobiłem ze swoim, jestem jakiś dziwny?

    Ja tez, ale mało kto tak robi. Stare autko usportowione to zwykle
    zakatowany trup, zresztą to z ogłoszenia zbyt dobrze nie wygląda.

    > Swoja drogą R5GTT czy
    > nawet uno 1.4T wciągnie dolotem i wyplunie BOVem te clio ;) Stare Saaby
    > 900 Kroko też, i za podobne pieniądze.

    Uno 1.4T może jest szybkie, ale kiepsko hamuje, po za tym jest tragicznie
    niebezpieczne (chyba nawet bardziej niż Clio). A stary Saaby, bo ja wiem,
    jakieś szczególnie szybkie w serii nie są. Podłubane to oczywiście inna
    historia.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: