-
21. Data: 2011-02-02 18:20:51
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: kamil <k...@s...com>
On 02/02/2011 16:42, Yogi(n) wrote:
> Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> news:iibkq7$1n8$1@inews.gazeta.pl...
>> On 02/02/2011 12:56, Yogi(n) wrote:
>>> Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
>>> news:iibgio$god$1@inews.gazeta.pl...
>>>
>>>> Wow, 9 sekund? To zdziwic moze chyba tylko kapeluszy w dupowozach, bo
>>>> 9s to jest czas 0-100 dla wiekszosci rodzinnych samochodow z czyms
>>>> wiecej niz 1.6 pod maska..
>>>
>>> W kilkunastoletnich clio, które miały silniki 1,2 albo 1,4 ?
>>
>> Myslalem, ze chcecie zawstydzac "kierowców w brykach po kilkaset
>> tys.", a nie inne kilkunastoletnie clio 1.2. ;)
>
> Chodziło raczej o zadziwianie (nie zawstydzanie) wszystkich
> przyzwyczajonych do powolnego startu 99% innych klijówek. Ten jeden
> procent zadziwia, oczywiście nie tych, co mają clio williamsa ;-)
Moglbym polemizowac z uzyciem "dziwi kierowców w każdym pojeździe"
zamiennie z "dziwi kierowców w każdym innym clio poza williamsem", ale
niech ci bedzie. ;)
--
Pozdrawiam
Kamil
-
22. Data: 2011-02-02 18:35:38
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>
W dniu 2011-02-02 07:33, Ramok pisze:
> On 01.02.2011 21:48, Gabriel 'wilk' napisał(a)/has written:
>> Witam
>> Coś mnie ostatnio naszło na dodanie koników mojej kosiarce i teraz
>> pytanie :-) Który tuner w okolicy Katowic, Krakowa (w ostateczności
>> nawet do Łodzi, czy Wawy mogę się przejechać)
> Zapytaj w http://cinsoft.pl/ (Gliwice). Opinii o Marcinie aka Cinek_
> możesz znaleźć sporo np. na autokąciku. Nie wiem, czy tym silnikiem już
> się bawił, ale i tak zapytać warto. Moje JTD nie tylko wyleczył z
> niedomagań (w tym również mechanicznych), ale i ustawił auto dokładnie
> pod mój gust (tuning). Znajomi też baaardzo zadowoleni.
>
Dzięki za namiar i info. Zaraz do niego napiszę i zobaczymy co i jak.
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
-
23. Data: 2011-02-02 19:31:47
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: to <t...@a...xyz>
begin Yogi\(n\)
> Chodziło raczej o zadziwianie (nie zawstydzanie) wszystkich
> przyzwyczajonych do powolnego startu 99% innych klijówek.
Taaak, każdy kierowca szybkiego auta bacznie obserwuje każde zardzewiałe
clio we wstecznym lusterku i będzie wstrząśnięty, jeśli przyspieszy do
setki w 10, a nie 15 sekund. ;-)
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
24. Data: 2011-02-02 20:52:32
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>
W dniu 2011-02-02 19:31, to pisze:
> begin Yogi\(n\)
>
>> Chodziło raczej o zadziwianie (nie zawstydzanie) wszystkich
>> przyzwyczajonych do powolnego startu 99% innych klijówek.
>
> Taaak, każdy kierowca szybkiego auta bacznie obserwuje każde zardzewiałe
> clio we wstecznym lusterku i będzie wstrząśnięty, jeśli przyspieszy do
> setki w 10, a nie 15 sekund. ;-)
To jak już porównujesz to sobie looknij na osiągi np. Clio RS lub Megane
RS - obydwa auta nówki z salonu kupisz sporo poniżej 100kpln
a mają w okolicy lub ponad 200KM i dają frajdę z jazdy a od 0-100 jest w
okolicy 6s. z haczykiem
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
-
25. Data: 2011-02-03 01:08:36
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: to <t...@a...xyz>
begin Gabriel 'wilk'
>> Taaak, każdy kierowca szybkiego auta bacznie obserwuje każde
>> zardzewiałe clio we wstecznym lusterku i będzie wstrząśnięty, jeśli
>> przyspieszy do setki w 10, a nie 15 sekund. ;-)
> To jak już porównujesz to sobie looknij na osiągi np. Clio RS lub Megane
> RS - obydwa auta nówki z salonu kupisz sporo poniżej 100kpln a mają w
> okolicy lub ponad 200KM i dają frajdę z jazdy a od 0-100 jest w okolicy
> 6s. z haczykiem
Po pierwsze tu nie było mowy o tych autach, tylko o 130-konnym
(teoretycznie) szrocie, a po drugie, żeby piętnastoletnie usportowione
auto jeździło jak nowe to trzeba mu wymienić zawieszenie, hamulce i
wyremontować silnik. Ilu właścicieli tak robi?
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
26. Data: 2011-02-03 05:59:12
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
> begin Gabriel 'wilk'
>
> Po pierwsze tu nie było mowy o tych autach, tylko o 130-konnym
> (teoretycznie) szrocie, a po drugie, żeby piętnastoletnie usportowione
> auto jeździło jak nowe to trzeba mu wymienić zawieszenie, hamulce i
> wyremontować silnik. Ilu właścicieli tak robi?
Szrot ma fabrycznie 109, koleś na allegro kłamie. NIkt nie pisał o
"jeżdżeniu jak nowe" ani o zawstydzaniu "nowych i szybkich".
Jak każda lektura, usenet też wymaga czytania ze zrozumieniem. również
emotikonek. W przeciwnym razie "wychodzi" właśnie taki watek, w którym
dyskutujesz sam ze sobą i "udowadniasz" własne tezy, które może i prawdziwe,
nie mają nic wspólnego z tematem dyskusji.
Clio RSi to mały "popierdalacz", dla pasjonatów, świrów i miłosników marki.
Nowy kosztował w połowie lat dziewięćdziesiątych ponad 80 tys. (w Polsce go
nie sprzedawano, słusznie zresztą). Wyposażony był o wiele lepiej od innych
klijówek (poza skórą miał w standardzie wszystko, przynajmniej od 1995 r.).
Silnik bez turbiny i innych wynalazków, niewysilony, charakteryzował się
możliwością tuningowania i bezproblemowymi przebiegami rzędu 400 tys.
Zawieszenie fabrycznie obniżone, utwardzone, charakteryzowało się
bezproblemowymi przebiegami rzędu 10 tys ;-)
Silnik był elastyczny o dużym momencie, autko lekkie, a charakterystyka
zestawu silnik-skrzynia pozwalała. na dobre przyspieszanie od 0 do 60 (nie
wiem ile, ale jakieś niecałe 4 sekundy). Skrzynia, silnik i hamulce w pełni
odpowiadały za sportowy (czy raczej usportowiony) charakter autka, które na
zewnątrz od innych clio różniło się fabrycznie tylko obniżeniem i alusami.
Szybsza, spośród klijówek, była tylko limitowana wersja Williams -
150-konna, limitowana do 2500 sztuk, w Polsce było ich kilka z różnych
roczników - ta jednak różniła się wizualnie od innych klijówek i nikogo nie
dziwiły jej starty na światłach (a także charakterystyczny dżwięk z
wydechu).RSi przypominało charakterystyką prowadzenia i przyspieszenia
205-tkę - małe, twarde (twardsze od civica!), głośne jak cholera i drogie w
utrzymaniu.
Nie wiem ile z nich dzisiaj wozi świnie do skupu albo cement na budowę,
pewnie niewiele przetrwało polskie drogi i francuskie wykonanie - ale była
to fajna zabawka dla trochę większych chłopców, zwłaszcza na tle wieśtuningu
beemiarsko-hondowskiego w połowie lat dziewiećdziesiątych, że o golfach
gietei nie wspomnę.
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
-
27. Data: 2011-02-03 07:02:27
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: Ktostam <k...@m...pl>
W dniu 2011-02-03 05:59, Yogi(n) pisze:
>> Po pierwsze tu nie było mowy o tych autach, tylko o 130-konnym
>> (teoretycznie) szrocie, a po drugie, żeby piętnastoletnie usportowione
>> auto jeździło jak nowe to trzeba mu wymienić zawieszenie, hamulce i
>> wyremontować silnik. Ilu właścicieli tak robi?
>
> Szrot ma fabrycznie 109, koleś na allegro kłamie.
...
> Clio RSi to mały "popierdalacz", dla pasjonatów, świrów i miłosników
> marki.
...
> Szybsza, spośród klijówek, była tylko limitowana
> wersja Williams - 150-konna,...
135-137 KM w zależności od źródła miała wersja 16V. Jeszcze nie Williams
a już nie RSi. W odróżnieniu od Williamsa można (chyba) było też spotkać
wersję 5d. Ten sam silnik był chyba najmocniejszym w R19 i miło go
wspominam. Raz tylko spotkałem w ogłoszeniu R19 z 2.0 Williamsa ale nie
jestem pewien czy nie był to przeszczep.
PZDR.
-
28. Data: 2011-02-03 09:30:52
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: Seba <s...@g...pl>
Dnia Wed, 02 Feb 2011 18:35:38 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):
>> Zapytaj w http://cinsoft.pl/ (Gliwice).
> Dzięki za namiar i info. Zaraz do niego napiszę i zobaczymy co i jak.
Na alfaholikach też człowiek jest bardzo polecany - nie wiem ile w tym
propagandy (sam wiesz jak działają opinie z netu) a ile w tym poprawnego
podejścia, ale fakt faktem że utyskiwań nie ma. Także zawsze porozmawiać
można.
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
http://wroclaw.fotopolska.eu/ - Wrocław na fotografii
-
29. Data: 2011-02-03 12:17:36
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: "Bartek" <N...@p...fm>
Użytkownik "Ramok" <c...@c...com> napisał w wiadomości
news:iiatr2$oov$1@inews.gazeta.pl...
> On 01.02.2011 21:48, Gabriel 'wilk' napisał(a)/has written:
>> Witam
>> Coś mnie ostatnio naszło na dodanie koników mojej kosiarce i teraz
>> pytanie :-) Który tuner w okolicy Katowic, Krakowa (w ostateczności
>> nawet do Łodzi, czy Wawy mogę się przejechać)
> Zapytaj w http://cinsoft.pl/ (Gliwice). Opinii o Marcinie aka Cinek_
> możesz znaleźć sporo np. na autokąciku. Nie wiem, czy tym silnikiem już
> się bawił, ale i tak zapytać warto. Moje JTD nie tylko wyleczył z
> niedomagań (w tym również mechanicznych), ale i ustawił auto dokładnie
> pod mój gust (tuning). Znajomi też baaardzo zadowoleni.
o! a co robiłeś, jaki silnik i co osiągnąłeś? możesz opisać na prv, jesli
nie tutaj - moje 2.4 JTD może by się doczekało jakiegoś godnego opiekuna?
a akurat chcę coś w nim zrobić, więc poco mam szukać i kombinować?
czekam bardzo na info od ciebie
--
Pozdrawiam, Bartek
-
30. Data: 2011-02-03 16:48:10
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: to <t...@a...xyz>
begin Yogi\(n\)
> NIkt nie pisał o
> "jeżdżeniu jak nowe" ani o zawstydzaniu "nowych i szybkich". Jak każda
> lektura, usenet też wymaga czytania ze zrozumieniem. również emotikonek.
> W przeciwnym razie "wychodzi" właśnie taki watek, w którym dyskutujesz
> sam ze sobą i "udowadniasz" własne tezy, które może i prawdziwe, nie
> mają nic wspólnego z tematem dyskusji.
Nie ekscytuj się tak, Yogi, tylko przeczytaj swój własny post w którym
napisałeś: "(...) klijówka, która rozpędza się do setki poniżej 9 sekund
dziwi kierowców w każdym pojeździe". ;-)
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway