  • Data: 2009-07-27 12:28:31
    Temat: Re: SIWZ -komputery
    Od: Marrcino <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk pisze:

    > No co ty. On zaraz powie, że należy zatrudnić studentów, którzy...

    hehe

    A koszty napraw, przestojów pies drapał. Mam dokładnie taką sytuację jak
    opisywałem tylko na szczęście w małej skali. Pracuję jak się można
    domyśleć w dużym urzędzie i bardzo dbam o jakość zakupowanego sprzętu,
    po prostu kupuję tylko markowe, niestety dostaliśmy z ministerstwa 19
    komputerów sławetnej polskiej firmy o nazwie rozpoczynającej się na
    literę N, bo było najtaniej. Przez 3 lata gwarancji wymieniono nam płyty
    we wszystkich chyba po 2 razy. Teraz po skończeniu gwarancji jak któryś
    pada (a zdarzyło się to prawie wszystkim) wymieniam wszystkie bebechy
    jak leci zostaje tylko obudowa (ze względu na licencje) i mam totalny
    spokój.

    Marrcino.