    Subject: Re: SGS5-komunikat.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Sun, 20 Mar 2016 17:11:12 +0100

    > Telefon nie był ruszany. Oczywiście wcześniej odleciała klapka przy usb.

    Byc moze wlaczenie telefonu w tryb fabrycznego bootloadera, podpiecie do
    Kiesa i proba aktualizacji rozwiaze problem, ale nie jestem tego pewny.
    Odin zapewne sprawe rozwiaze...ale przy okazji nabijesz flage KNOXa i
    serwis bede mogl sie wykrecic z uwzglednienia naprawy gwarancyjnej.
    Klapka zapewne mnie tez czeka za jakis czas, jest to jednak groszowa
    sprawa. Na Allegro jest ich zatrzesienie.