  • 31. Data: 2012-11-06 19:55:05
    Temat: Re: SGS3 - JB pożera baterię
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Nie zmieniaj tematu tylko odpowiedz na moje pytania...

    A Ty nauczysz się najpierw odpowiadać na czyjeś? Czy tradycyjnie jak nie masz
    nic mądrego do powiedzenia to jedynym atutem są pytania o dupie Maryni?

  • 32. Data: 2012-11-06 20:51:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-11-2012 19:55, Tomek pisze:
    > A Ty nauczysz się najpierw odpowiadać na czyjeś? Czy tradycyjnie jak nie
    > masz nic mądrego do powiedzenia to jedynym atutem są pytania o dupie
    > Maryni?

    I jak zwykle co niewygodne (drenowanie baterii przez iOS6) raczył pominąć.

    --
    pozdr.

  • 33. Data: 2012-11-07 00:41:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > A Ty nauczysz się najpierw odpowiadać na czyjeś? Czy tradycyjnie jak nie
    > masz nic mądrego do powiedzenia to jedynym atutem są pytania o dupie
    > Maryni?

    Tomuś, czy masz jakieś trudności w życiu prywatnym?
    Skąd u Ciebie tyle rozgoryczenia i złości? Boli Cię coś?

  • 34. Data: 2012-11-07 00:42:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > I jak zwykle co niewygodne (drenowanie baterii przez iOS6) raczył pominąć.

    A co miałbym powiedzieć o systemie operacyjnym którego nie mam w telefonie?

  • 35. Data: 2012-11-07 08:17:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-11-2012 00:42, Pszemol pisze:
    > A co miałbym powiedzieć o systemie operacyjnym którego nie mam w telefonie?

    To samo co o GS3 z JB powiedziałeś powyżej? Czyżbyś przerzucił się na
    Samsunga z Androidem?

    --
    pozdr.

  • 36. Data: 2012-11-07 12:13:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > To samo co o GS3 z JB powiedziałeś powyżej? Czyżbyś przerzucił się na Samsunga z
    Androidem?

    W takich sytuacjach moge powtorzyć za niezadowolonymi... :)

  • 37. Data: 2012-11-07 16:44:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-11-2012 12:13, Pszemol pisze:
    Androidem?
    > W takich sytuacjach moge powtorzyć za niezadowolonymi... :)

    czyli jesteś iTrollem

    --
    pozdr.

  • 38. Data: 2012-11-08 07:19:29