  • 21. Data: 2012-11-04 19:42:01
    Temat: Re: SGS3 - JB pożera baterię
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-11-2012 14:42, Pszemol pisze:
    > Nice :). Super jest ta słuchawka Samsunga!!!! :))

    No super, jednak Samsung nadal zrzyna z Apple:
    https://discussions.apple.com/thread/4310494?start=1
    65&tstart=0
    http://bgr.com/2012/10/01/ios-6-battery-drain-iphone
    -4-4s/

    --
    pozdr.

  • 22. Data: 2012-11-04 20:36:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 04 Nov 2012 15:41:29 +0100, Wojciech "Spook" Sura wrote:

    > Oceniasz ją na bazie pojedynczego buga w systemie?

    Jestes tu nowy? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2012-11-04 21:10:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wojciech "Spook" Sura" <s...@s...op.pl> wrote in message

    > Oceniasz ją na bazie pojedynczego buga w systemie?

    Żeby to jednego.. :-) To po prostu kolejna wtopa.

  • 24. Data: 2012-11-05 16:55:27
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > No super, jednak Samsung nadal zrzyna z Apple:
> [...]

    ale sgIII tez kopiuja, własnie dziś wpadła mi w ręce kopia SIII,
    na pierwszy rzut oka to samo , tylko ze 2x więcej waży straszny kloc
    ta kopia, system chodzi ładnie płynnie, android tez najnowszy, ale część
    jest po chińsku, ogolne wrażenia fatalne.

  • 25. Data: 2012-11-05 18:33:21
    Od: UnclePete <p...@i...waw.pl>

    > Microsoft odrobił lekcję i się nauczył, że na świecie są dziesiądki
    > milionów frajerów, którzy jak zamiast czegoś porządnego dostaną przecudnie
    > opakowane gówno, to chętnie za to zapłacą, nawet więcej niż za coś, co jest
    > sporo lepsze, ale nie takie przecudnie cukierkowe.
    >
    > Rynek komórkowy przypomina rynek wędlin w Banana Republic of Poland -
    > klient chce parówek "cielęcych" za 6 zł, to je dostaje. Mimo, że jedynym
    > cielęciem w tej operacji jest to przy kasie.

    Zgadzam się prawie ze wszystkim i chcałbym umieć tak błyskotliwie pisać
    - tyle że widzę pewną sprzeczność między tymi akapitami. Klientowi w
    drugim akapicie zależy przede wszystkim na niskiej cenie, więc
    porównałbym raczej z klientem, który dopłaca za to, żeby towar wyglądał
    ładnie. Powiedzmy, jak w "Krakowskim Kredensie" :))

    Piotr

  • 26. Data: 2012-11-05 18:53:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > ta kopia, system chodzi ładnie płynnie, android tez najnowszy, ale część
    > jest po chińsku, ogolne wrażenia fatalne.

    Ważyłeś czy tylko ufasz wyczuciu w rękach?
    Może to nie kopia tylko oryginał?

  • 27. Data: 2012-11-05 20:11:52
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Ważyłeś czy tylko ufasz wyczuciu w rękach?
    > Może to nie kopia tylko oryginał?

    Udajesz tego idiotę czy jesteś oryginałem Pszemola?

  • 28. Data: 2012-11-05 22:59:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Udajesz tego idiotę czy jesteś oryginałem Pszemola?

    Skąd u ciebie tyle żółci? Skąd ta frustracja?

  • 29. Data: 2012-11-05 23:57:41
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Skąd u ciebie tyle żółci? Skąd ta frustracja?

    Chyba jednak jesteś kopią, oryginalny Pszemol nie jest aż taki głupi i nie
    powtarza tekstów sprzed roku.

  • 30. Data: 2012-11-06 02:45:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Chyba jednak jesteś kopią, oryginalny Pszemol nie jest
    > aż taki głupi i nie powtarza tekstów sprzed roku.

    Nie zmieniaj tematu tylko odpowiedz na moje pytania...