  • 11. Data: 2012-11-04 02:07:26
    Temat: Re: SGS3 - JB pożera baterię
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 04 Nov 2012 00:21:20 +0100, Wojciech "Spook" Sura wrote:
    > iOS da się przeglądać system plików?

    iClown zaraz napisze, ze nie potrzeba ;)

    > Zmieniłem kartę SD na inną i działa bez zarzutu. Będę musiał spróbować
    > dojść, który plik powoduje problemy...

    A moze wez przeskanuj na Windowsie fs na tej karcie? Bo moze na niej cos
    jest nie bałdzo i gdzies jest babol klasy: katalog -> .

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2012-11-04 08:33:33
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 04.11.2012 o 00:26 atm <...@v...pl> pisze:
    > Nie to, ze chce zostac honorowym obronca Androida ;] ale na zadnym z
    > telefonow z tym systemem nie mialem takich efektow.

    "U mnie działa"? :)

    > Jesli zas to wada Jelly Bean dla i9300 to efekt ten jest malo popularny
    > w googlu.

    Nie, to nie tylko wada JB dla i9300.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=183
    5351
    http://www.extrafudge.com/2012/08/android-media-proc
    ess-android-process-media-hogging-processor-using-to
    o-much-battery-high-cpu-usage-how-to-fix/
    http://productforums.google.com/forum/#!msg/android-
    market/qEIo2pj4dCA/bjCR3fbPq0EJ
    http://forums.androidcentral.com/htc-evo-4g/17249-up
    time-awake-time-android-process-media-97-cpu-time.ht
    ml
    http://www.androidtablets.net/forum/android-tablet-q
    /31042-android-process-acore-android-process-media-p
    roblem.html
    http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=37
    298&q=android.process.media&colspec=ID%20Type%20Stat
    us%20Owner%20Summary%20Stars
    http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=37
    199&q=android.process.media&colspec=ID%20Type%20Stat
    us%20Owner%20Summary%20Stars
    http://www.droidforums.net/forum/tech-issues-bug-rep
    orts-suggestions/107082-android-media-process-hoggin
    g-processor-repeated-notices-watchdog.html
    http://baheyeldin.com/android/high-cpu-usage-sony-xp
    eria-arc-android-ice-cream-sandwich-40.html
    http://forum.cyanogenmod.com/topic/58819-androidproc
    essmedia-high-cpu-load/

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 13. Data: 2012-11-04 10:49:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.11.2012 08:51, Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > telefon pożera baterię w zwiększonym tempie.

    Wadą ogólnie użytkowników telefonów z androidem, jest dyskusja o
    znikaniu energii z baterii, _bez użycia miernika_ !!!!!111Jeden

    Weź podłącz amperomierz pod baterie i włączaj wyłączaj procesy, aż
    dojdziesz do jakichś wniosków. jak nie masz miernika, albo nie umiesz
    tego bezpiecznie zrobić, to zainstaluj current widget z marketu. ja w
    spoczynku mam 4-9 mA, na załączonym ekranie, jak telefon nic nie robi -
    80 do 130mA
    ToMasz

  • 14. Data: 2012-11-04 10:51:33
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-04 08:33, Wojciech "Spook" Sura wrote:

    > "U mnie działa"? :)

    Dokladnie, ucze sie od applefanow, to dobry tekst ;]

    > Nie, to nie tylko wada JB dla i9300.

    Nie doswiadczylem tego efektu na zadnym z 5 czy 7 telefonow z Androidem.
    Byc moze mialem po prostu szczescie w tej kwestii.
    Ktos ponizej radzil przeskanowanie karty.
    Mozesz tez skopiowac jej zawartosc na twardy, sformatowac karte,
    przekopiowac ponownie zawartosc na karte i sprawdzic czy niepozadany
    efekt wciaz wystepuje. W przeciwnym wypadku pozostanie tropienie :]

  • 15. Data: 2012-11-04 11:29:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Nov 2012 10:49:51 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    >
    > Weź podłącz amperomierz pod baterie i włączaj wyłączaj procesy, aż
    > dojdziesz do jakichś wniosków. jak nie masz miernika, albo nie umiesz

    No wlasnie - a robiles to juz kiedys ?
    Male te styki, trudno sie podlaczyc, a i nie wiadomo czy telefon z
    amperomierzem ruszy..

    > to zainstaluj current widget z marketu. ja w

    O widzisz, i tu juz dobrze radzisz. Pod warunkiem ze telefon ma taki
    miernik wbudowany i on dobrze mierzy ..

    > spoczynku mam 4-9 mA, na załączonym ekranie, jak telefon nic nie robi -
    > 80 do 130mA

    J.

  • 16. Data: 2012-11-04 11:36:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Nov 2012 23:27:14 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > System plików jak najbardziej jest, bo pod spodem jest wciąż Windows CE,
    > tyle, że oprogramowanie nie ma do tego dostępu - jak na razie.

    Q* - oni sie nic nie naucza ?

    Toz przeciez juz raz java byla na telefony bez systemu plikow, ale szybko
    dorobili.

    Ech, marzy mi sie jakis open linux na telefony ..

    J.

  • 17. Data: 2012-11-04 11:56:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 4 Nov 2012 11:36:56 +0100, J.F. napisał(a):

    > Q* - oni sie nic nie naucza ?

    Ależ właśnie się nauczyli. Mieli świetny a nawet można powiedzieć najlepszy
    system mobilny na rynku, szybki, energooszczędny, z ogromnymi
    możliwościami. I kilkoma wadami, np. w postaci przestarzałego UI, które nie
    wspomagało pisania aplikacji obsługiwanych palcem (ale też nie
    przeszkadzające w tym, bo wiele takich powstało), w tym jednej zasadniczej
    - z racji otwartości tego systemu ciężko było zrobić centralny sklep w
    modelu pruszkowsko-kupertyńskim, czyli "trzymamy wszystko i wszystkich za
    mordę i bierzemy z tego haracz"

    Microsoft odrobił lekcję i się nauczył, że na świecie są dziesiądki
    milionów frajerów, którzy jak zamiast czegoś porządnego dostaną przecudnie
    opakowane gówno, to chętnie za to zapłacą, nawet więcej niż za coś, co jest
    sporo lepsze, ale nie takie przecudnie cukierkowe.

    Rynek komórkowy przypomina rynek wędlin w Banana Republic of Poland -
    klient chce parówek "cielęcych" za 6 zł, to je dostaje. Mimo, że jedynym
    cielęciem w tej operacji jest to przy kasie.

    I takie same debilizmy są w mobilnych systemach. Np. jedynym
    zabezpieczeniem oprogramowania przed piractwem jest to jedynie słuszne
    centralnie sterowane. Co znaczy, że wystarczy zrobić jailbreak i każde
    dowolne oprogramowanie można dowolnie piracić, przy bardzo niewielkim
    nakładzie pracy. Co więcej, inne zabezpieczenia są w Windows Phone
    explicite zabronione.
    Chevrona udało im się spacyfikować za kasę. Ciekawe co będzie jak ludzie
    rozgryzą system bardziej niż do tej pory. Przewiduję przekupną policję
    robiącą łapanki na ulicach i sprawdzającą ludziom telefony, tak jak
    kontrolowali (nielegalnie zresztą) ludziom nawigacje pod kątem Automapy
    (tomtoma można już było mieć pirackiego, bo nie miał znajomości we wladzach
    policji) czy też CB czy mają homologację.

    WP się trzyma dobrze, bo jego ilość na rynku jest śladowa. Ale to się już
    skończy. Obstawiam, że jest jakieś 40-50% szans, że do końca roku będzie
    jailbreak i jakies 80-90%, że do wakacji.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 18. Data: 2012-11-04 12:00:37
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > No wlasnie - a robiles to juz kiedys ?
    > Male te styki, trudno sie podlaczyc, a i nie wiadomo czy telefon z
    > amperomierzem ruszy..
    tak. płytkę drukowaną wycinałem, i przerwy między stykami drapałem
    wkrętem do drewna :)

    > O widzisz, i tu juz dobrze radzisz. Pod warunkiem ze telefon ma taki
    > miernik wbudowany i on dobrze mierzy ..

    desire z, arc s, działają. sgs3 - niewiem

    ToMasz

  • 19. Data: 2012-11-04 14:42:28
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl> wrote:

> [...]
    roblem.html
    > http://code.google.com/p/android/issues/detail?id729
    8&q=android.process.media&colspec=ID%20Type%20Status
    9&q=android.process.media&colspec=ID%20Type%20Status
    %20Owner%20Summary%20Stars
> [...]
    g-processor-repeated-notices-watchdog.html
    > http://baheyeldin.com/android/high-cpu-usage-sony-xp
    eria-arc-android-ice-cream-sandwich-40.html

    Nice :). Super jest ta słuchawka Samsunga!!!! :))

  • 20. Data: 2012-11-04 15:41:29
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 04.11.2012 o 14:42 Pszemol <P...@p...com> pisze:
    > Nice :). Super jest ta słuchawka Samsunga!!!! :))

    Oceniasz ją na bazie pojedynczego buga w systemie?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!