    From: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SGS2, było: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Date: Fri, 01 Aug 2014 11:11:51 +0200
    <lrdbmv$mso$2@node1.news.atman.pl>
    <53da34cd$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrf9ev$k7b$1@node1.news.atman.pl>
    <53db4a52$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-08-01 10:05, atm pisze:
    > Ostatnio strasznie duzo ofert to wysylka z Hong Kongu. Ja tez nie mam do
    > tego przekonania i nawet jesli to nie bylyby podrobki to brak gwarancji
    > i potencjalne ryzyko podniesienia ceny o podatki na cle skutecznie
    > zniecheca.

    Właśnie tak to wygląda z komentarzy, które czytałem. Jak coś jest nie
    tak z telefonem (a sporo tam takich było), to był problem z reklamacją.
    Ktoś inny narzekał na dodatkową opłatę celną itd.
    Zaoszczędzenie paru złotych zupełnie nie jest warte takich sytuacji.

    > I wlasnie z tej przyczyny mam juz trzeci rok ten telefon. Dziala jak
    > trzeba, bateria trzyma przyzwoicie (zreszta mozna ja wymienic na
    > pojemniejsza firmowa:
    > http://www.komputronik.pl/product/146775/Akcesoria/A
    kcesoria_do_telefonow_i_smartphonow/Dodatkowa_bateri
    a_2000mAh_i_obudowa_do_Galaxy_S_II_i9100_.html
    > ). Miesci sie w kieszeni oferujac jednoczesnie 4.3". W razie czego na
    > Allegro jest full czesci zamiennych w przystepnych cenach, ma slot SD,
    > dziala na nieprzycietym simie, wyswietlacz bez pentile. Naprawde jest
    > sporo zalet.

    Wszystko fajnie, tylko cena ponad 1,5x większa od Lumii 520.

    > Jednak nawet po ich uwzglednieniu moze sie okazac, ze bedziesz
    > zadowolony z tanszego telefonu z WP :]
    > Mozesz tez rozwazyc model 620: mniejszy, zgrabniejszy, nie czuc go tak
    > budzetowoscia jak 520 gdzie nie ma nawet podswietlania klawiszy pod
    > ekranem. Ma tez diode, ktora sprawdzi sie nie tylko jako slaba lampa
    > blyskowa ale takze jako latarka.

    Porównałem go z 520 na którejś ze stron i wygląda na to, że ma tylko
    troszkę mniejszy ekran i diodę, a poza tym to w zasadzie to samo. Za to
    cena już znacznie wyższa, bo ponad 600 PLN. Przy tej cenie to już bym
    wolał tego SGS2.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/