  • Data: 2009-08-13 07:41:45
    Temat: Re: SDHC class 6 Verbatim czy Kingston?
    Od: Kell a <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> napisał(a):

    >Jakoś w testach nie wypada strasznie wolno. Owszem odczyt nie powala na
    >kolana ale zapis "w normie". Szybszy od Sandiska Ultra II...
    >
    >Pozdrawiam
    >Marcin Lubojański

    Ale Ci chodzi o szybka karte (zauwazysz w ogole roznice
    w szybkosc jesli bedziesz strzelal tylko pojedyncze jpgi??
    ja nie widze na 40D) czy moze mniej awaryjna?

    Ja bym Kingstona w zyciu nie wzial, juz ta firma zjadla
    troche nerwow i to nie tylko mi. Verbatima
    nie znam, wiec zrobilbym dokladnie jak Co poradzono
    - kupilbym Sandiska, nawet jesli bedzie to pare mega wolniejszy
    zapis czy odczyt (bez znaczenia dla Ciebie w praktyce)

    Chyba, ze 2x wieksza cena jest niewarta wiekszej pewnosci
    ,ze nnie utracisz danych.

    No ale skoro rozwazasz tylko te dwie firmy - wolalbym verbatima,
    ktorego z praktyki nie znam.