  • 21. Data: 2009-03-03 12:49:51
    Temat: Re: SBK pierwszy wyscig
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***Użytkownik "(pj)"
    Masz coś naprzeciwko BMW? ;-)

    Jaaaaa??? Alez skad, zwlaszcza ze jak w SBK zajmuja nalezne im miejsce w
    szeregu.
    Z krotkiej kariery ostatnio zawodowej - zwykle ich wlascicieli nie stac na
    nie :) :) :)
    No i slusznie zapracowaly sobie na polskie tlumacznie skrotu BMW.

    Tytus

  • 22. Data: 2009-03-03 14:57:44
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > nie :) :) :)
    > No i slusznie zapracowaly sobie na polskie tlumacznie skrotu BMW.

    Echhh... Tytusie-Brutusie...

    Prawdą jest (choć podobno umierającą), że wielu naszych wysportowanych -
    sądząc po ubiorze i szerokości karku - rodaków używa pojazdów tej marki
    w celu ażeby _dodatkowo_ wyeksponować swe machismo. Tanim kosztem, bo ze
    szrotu. I dla Twej diagnostycznej uciechy. I tu się zgadzam - Polacy
    winni w swej masie (choć kur*%$ko nie mogą, nie wiem dlaczego?)
    zachwycać się nowymi pomysłami Taty, coby jeździć _NOWYMI_ autami za 2
    tys. US dollars, Fiatami 500 itp. Albo Huyosongami (czy jak to się pisze
    ?), lub innymi dalekowschodnimi motocyklami marki Romet i Junak.

    Nie jest natomiast, IMHO, prawdą, iż w pierwszym wyścigu WSBK (co ważne
    podkreślenia: w pierwszym sezonie istnienia), BMW zajmując dalsze
    miejsca zajęło je "należnie". Bo....

    Jaja kobyły użytkownik moto BMW, mam nadzieję, że nie podpadałem Ci
    (wtedy) pod uzus powyższy-polski-typowy. I wiesz co? Już to kiedyś
    pisałem - kiedyś se znowu kupie BMW-moto! ;-)

    Wracając do ad-remu:
    Dobrze, że BMW zdecydowało o starcie w klasie światowej. I dobrze, że
    właśnie we WBSK, a nie MotoGP. Podrasują w ten sposób cywilny motocykl -
    dla mnie, za parę lat: jak znalazł! :-) Z prototypami niech pozostaną w
    F1, i z Kubicą. Jemu też kibicuję trochę za wybór teamu. :-P

    --

    pozdr
    pj

    --

    pozdr
    pj

  • 23. Data: 2009-03-03 17:06:35
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** Nie jest natomiast, IMHO, prawdą, iż w pierwszym wyścigu WSBK (co ważne
    podkreślenia: w pierwszym sezonie istnienia), BMW zajmując dalsze
    > miejsca zajęło je "należnie". Bo....

    Znaczy sie co??? Sedziowie zawiedli???

    *** Jaja kobyły użytkownik moto BMW, mam nadzieję, że nie podpadałem Ci
    (wtedy) pod uzus powyższy-polski-typowy. I wiesz co? Już to kiedyś
    > pisałem - kiedyś se znowu kupie BMW-moto! ;-)

    Ja Ty masz uzus to wiesz pomimo nie zajmowanego juz stanowiska :):):)
    (dobrze paczaj na mordki)

    ***Dobrze, że BMW zdecydowało o starcie w klasie światowej. I dobrze, że
    właśnie we WBSK, a nie MotoGP. Podrasują w ten sposób cywilny motocykl -
    dla mnie, za parę lat: jak znalazł! :-)

    Mysle ze to jest ich celem - wlasnie dla takiego jak Ty targetu tworza ten
    team i dobrze.
    Ale widze miejsca na podium dla tej marki jednak tylko w wyscigach BMW :) :)
    :)
    Mam nadzieje ze nie bede musial odszczekiwac :D
    BTW SBK sa znacznie ciekawsze nie MotoGP zapewne dlatego ze nie ma tu
    Rossiego

    Tytus

  • 24. Data: 2009-03-03 21:27:09
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    [..]
    > Znaczy sie co??? Sedziowie zawiedli???

    Nie. Ty zawiodłeś, jako kibic.

> [...]
    > (wtedy) pod uzus powyższy-polski-typowy. I wiesz co? Już to kiedyś
    >
    > Ja Ty masz uzus to wiesz pomimo nie zajmowanego juz stanowiska :):):)

    Paczam, paczam. I nie wiem po co Ci te gupie wstawki. Serio.

    > Ale widze miejsca na podium dla tej marki jednak tylko w wyscigach BMW :) :)
    > :)
    > Mam nadzieje ze nie bede musial odszczekiwac :D

    Oj! już bym chciał te Twoje "hau-hau" nagrywać!

    > BTW SBK sa znacznie ciekawsze nie MotoGP zapewne dlatego ze nie ma tu
    > Rossiego

    Ty jesteś po prostu niereformowalny. Vale, Vale, ueber alles! Sieg heil!
    :-) Vale = Duce!

    --

    pozdr
    pj