  • 1. Data: 2009-03-01 16:40:23
    Temat: SBK pierwszy wyscig
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    No i nowy sezon, prawie prawdziwych motocykli sie zaczal.
    :-)
    Pierwszy wyscig rewelacyjny, szczegolnie walka miedzy
    Norim a Nowokoscielnym rewelacja. Predkosci gixery na prostej
    niesamowite.
    Bylem ciekaw jak bedzie wygladal debiut BMW w prawdziwym SBK
    i mozna powiedziec ze zatrudnienie Corsera to byl dobry ruch.
    Dojechal, zdobyl punkty, wiec jak na debiut rewelacja.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 2. Data: 2009-03-01 17:49:21
    Temat: Re: SBK pierwszy wyscig
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:
    > No i nowy sezon, prawie prawdziwych motocykli sie zaczal.
    > :-)
    > Pierwszy wyscig rewelacyjny,

    tiaa... a w drugim wygral Spies - jak on pokracznie jezdzi na tej
    erłance! ;-)

    p.s. a Max na Aprilce nie daje rady.... :-(

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-03-01 19:22:49
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote

    > tiaa... a w drugim wygral Spies - jak on pokracznie jezdzi na tej erłance!
    > ;-)

    No ale na szczescie tiwi pokazywala walke o trzecie miejsce a tam sie
    dzialo, ze ho ho.

    > p.s. a Max na Aprilce nie daje rady.... :-(

    A on kiedy kolwiek dawal, poza czasami jak jezdzil sam na super hiper
    hondzie w gp500?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 4. Data: 2009-03-01 21:44:58
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Spider A.J." napisał:
    > Bylem ciekaw jak bedzie wygladal debiut BMW w prawdziwym SBK
    > i mozna powiedziec ze zatrudnienie Corsera to byl dobry ruch.
    > Dojechal, zdobyl punkty, wiec jak na debiut rewelacja.

    Jednak poza pierwszą dziesiątką. Rewelacja to by było podium. Trzymamy
    kciuki i liczymy, że będzie lepiej :).
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 5. Data: 2009-03-01 21:57:35
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> wrote
    > Jednak poza pierwszą dziesiątką. Rewelacja to by było podium. Trzymamy
    > kciuki i liczymy, że będzie lepiej :).

    Ogladales pierwszy wyscig???
    Byl 8-my :-)
    I nie sa ostatni wklasyfikacji konstruktorow.
    A tak zeby nie bylo, zadnym fanem tych dziwolagow nie jestem,
    ale ten motocykl mi sie podoba, wreszcie jakis bardziej normalny.
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 6. Data: 2009-03-01 22:29:17
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Spider A.J." napisał :
    > Ogladales pierwszy wyscig???
    > Byl 8-my :-)

    Ajć, masz rację. Zasugerowałem się tym, że w drugim wyścigu zajęli odległe
    miejsca.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 7. Data: 2009-03-02 17:11:26
    Od: WojtekW <w...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > A on kiedy kolwiek dawal, poza czasami jak jezdzil sam na super hiper
    > hondzie w gp500?

    Pozycje Maxa w 8-miu latach w GP500/MotoGP:
    1998: 2
    1999: 4
    2000: 3
    2001: 2
    2002: 2
    2003: 3
    2004: 3
    2005: 5

    To chyba dawał radę, nie?

    --
    pozdrawiam
    Wojtek

  • 8. Data: 2009-03-02 17:18:20
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    WojtekW pisze:

    > Pozycje Maxa w 8-miu latach w GP500/MotoGP:
    > 1998: 2
    > 1999: 4
    > 2000: 3
    > 2001: 2
    > 2002: 2
    > 2003: 3
    > 2004: 3
    > 2005: 5
    >
    > To chyba dawał radę, nie?

    O! I dziękuję za wsparcie mojego ulubionego jeźdźca! :-)

    Choć i tak najbardziej znany jego występ to chyba:
    http://www.youtube.com/watch?v=dgeloJf5cu4

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-03-02 17:56:04
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "WojtekW" <w...@o...pl> wrote
    > Pozycje Maxa w 8-miu latach w GP500/MotoGP:
    > 1998: 2
    > 1999: 4
    > 2000: 3
    > 2001: 2
    > 2002: 2
    > 2003: 3
    > 2004: 3
    > 2005: 5
    >
    > To chyba dawał radę, nie?

    Siakos jedynki nie widze :-(

    A bylo nie bylo, jezdzil w repsolu.
    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 10. Data: 2009-03-02 18:13:34
    Od: WojtekW <w...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "WojtekW" <w...@o...pl> wrote

    > Siakos jedynki nie widze :-(

    Bardzo hamerykańskie podejście...
    Ma za to nr 1 w kategorii "ilość wygranych wyścigów bez zdobycia mistrza
    świata". Trochę gówniana statystyka, ale zawsze coś :)
    No i 4x1 w 250.

    > A bylo nie bylo, jezdzil w repsolu.

    Owszem - w 1998 roku.

    --