  • Data: 2009-01-12 14:10:27
    Temat: Re: SB800, D300, odbicie od sufitu - niedoświelenie!
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 01:48:10 -0800 (PST), j...@a...at napisał(a):

    > role odgrywa nie tyle rezerwa mocy tylko jaka czesc calkowitego
    > swiatla wyemitowanego przez lampe zostanie pochlonieta przez sciany a
    > jak dotrze do sceny ?

    Mówię o rezerwie mocy docierającej do sceny :-)

    > niekiedy wystarcza lampa z ls 40 w malych jasnych pomieszczeniach ,
    > niekiedy i ls 60 jest malo

    Czasem wystarcza pistolet, czasem karabin nie wystarcza, ale skoro po
    zwierceniu dziury w brzuch faceta pocisk przeszedł na wylot to chyba jakaś
    rezerwa mocy jest prawda? ;-)

    > to niemialoby akurat znaczenia

    No może nie ma, ale wiesz jak człowiek robi testy. Zazwyczaj robi to w
    znudzonych chwilach ;-)

    > ale nie mam tej lampy wiec tego nie wiem - to tylko takie glosne
    > myslenie - byc moze w tym kierunku warto sprawdzic.

    Jestem pewien, że działanie zestawu jest "patologiczne". Poprostu takie
    czynności robiłem wielokrotnie i wiem mniej więcej, jak scena powinna być
    naświetlona.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.