  • Data: 2009-12-03 11:41:41
    Temat: Re: SATA 500GB - ktory wybrac?
    Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hals pisze:

    > - kupować dyski firm, których reklamacje przyjmują oddziały w PL.
    > Miałem sporo problemów ze znalezieniem gwaranta WD -

    Witam
    O czym Ty piszesz? Dyski WD na gwarancji wymienia się bez problemu.
    http://support.wdc.com/warranty/index_end.asp?lang=e
    Tutaj sprawdzasz gwarancję, nadajesz nr RMA, wysyłasz pod wskazany adres
    w Polsce, po ok 1 do 2 tygodniach kurier przywozi Ci nowy dysk do domu.
    Niekiedy nawet lepszy od wysłanego.
    Dlatego na Allegro zepsute dyski WD mają duże wzięcie.
    Mając nr seryjny sprawdzamy gwarancje i jazda, żadne papierki nie
    potrzebne.