  • Data: 2009-12-03 15:49:03
    Temat: Re: SATA 500GB - ktory wybrac?
    Od: "Hals" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego Allegrowicze sami nie odesla dysku, po czym sprzedadza za kilka
    > razy wiecej ten lepszy, ktory kurier przywiozl do domu?

    Nie wszyscy producenci przysyłają nowe dyski - czasem jest to "refurbished".
    Czasem różnią się one naklejką - a u innych producentów nie.
    Z info na tej grupie wynika że już mało który producent daje dyski nowe. Z
    wieloma "refurbished" których użyłem, miałem problemy - być może to zbieg
    okoliczności.

    Pozdr. Hals.