  • 1. Data: 2015-12-29 23:19:55
    Temat: S7 Ostróda-Miłomłyn
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    Będę potrzebował przemieścić się na trasie Olsztyn-Elbląg i Google mi
    sugeruje mi kilka tras, które jak jeden mąż omijają odcinek
    Ostróda-Miłomłyn. Coś tam się dzieje? Rzeczywiście omijać?

  • 2. Data: 2015-12-30 01:11:21
    Temat: Re: S7 Ostróda-Miłomłyn
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Będę potrzebował przemieścić się na trasie Olsztyn-Elbląg i Google mi
    > sugeruje mi kilka tras, które jak jeden mąż omijają odcinek
    > Ostróda-Miłomłyn. Coś tam się dzieje? Rzeczywiście omijać?

    Raczej jakiś błąd w google maps

  • 3. Data: 2015-12-30 10:26:32
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Będę potrzebował przemieścić się na trasie Olsztyn-Elbląg i Google mi
    > sugeruje mi kilka tras, które jak jeden mąż omijają odcinek
    > Ostróda-Miłomłyn. Coś tam się dzieje? Rzeczywiście omijać?

    Na tym odcinku dłubią S7, jedzie się serwisówkami, pełno ciężarówek z
    piachem.
    Ja bym omijał, chyba że jedziesz w niedzielę.

  • 4. Data: 2015-12-30 12:11:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Dec 2015 23:19:55 +0100, w <56830705$0$694$65785112@news.neostrada.pl>,
    PlaMa <m...@w...pel> napisał(-a):

    > Będę potrzebował przemieścić się na trasie Olsztyn-Elbląg i Google mi
    > sugeruje mi kilka tras, które jak jeden mąż omijają odcinek
    > Ostróda-Miłomłyn. Coś tam się dzieje? Rzeczywiście omijać?

    korkosfera.pl

  • 5. Data: 2015-12-30 12:22:44
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Na tym odcinku dłubią S7, jedzie się serwisówkami, pełno ciężarówek z
    > piachem.
    > Ja bym omijał, chyba że jedziesz w niedzielę.

    Ale nie jest tak, że się nie da przejechać co pokazuje google czyli głupoty.

  • 6. Data: 2015-12-30 12:59:13
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Ale nie jest tak, że się nie da przejechać co pokazuje google czyli
    > głupoty.

    da się, tylko powoli i samochód uświnisz.