    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: S100FS
    Date: Mon, 11 May 2009 19:46:45 +0200

    Użytkownik Weronika napisał:

    > Czy ktoś już miał okazję go przetestować... ale proszę nie odsyłać mnie
    > na neta...

    Cześć!
    Z pewnocią to nie jest odpowiedź, jakiej oczekujesz ale ja na początku
    nawet się zastanawiałem nad tym aparatem. Odechciało mi się, gdy
    zobaczyłem testy. Powaliła mnie silna aberracja chromatyczna, czyli
    kolorowe obwódki wokół kontrastowych elementów zdjęcia. Ja wiem, że inni
    producenci korygują w aparacie ale jak inni potrafią, to czemu nie Fuji?
    Mam kompakt Fuji F10 i zddjęcie znacznie się kolorystycznie poprawia po
    samym usunięciu aberracji w programie graficznym. To był jeden z kilku
    powodów, dla których kupiłem lepszą hybrydę z wymiennymi obiektywami,
    czyli Panasonica G1. Czyli prawie lustrzankę na poziomie matryc 4/3.
    Maciek