  • Data: 2012-02-11 22:35:37
    Temat: Re: Rzeź "niewiniątek" w DC :)
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Artur Maśląg

    > A co do tych 150km/h Przyczółkową

    Powiem więcej, jako nastolatek przekroczyłem ograniczenie prędkości na
    Puławskie o 20 km/h rowerem. To dobitnie świadczy o tym, że należy
    zamontować tam fotoradar dla rowerów, a każdy rower powinien mieć z
    przodu rejestrację!

    > to zdaje się, że tutaj
    > (http://www.zumi.pl/,,,21.0968144,52.1217552,1,4,nam
    apie.html?
    userMapPointText=Wypadki&userMapPointX=21.097424&use
    rMapPointY=52.122624
    > )
    > by się przydała "bateria" sprzętu, ponieważ w zasadzie codziennie mam
    > okazję spotkać jakąś stłuczkę/wypadek.

    Dokładnie, wszędzie należy nastawiać fotoradary, a Tobie pod domem z
    osiem, żebyś czuł, że władza czuwa! Porządek musi być!!!