  • Data: 2014-05-18 22:33:11
    Temat: Re: "Rzepa": Aparaty fotograficzne idą w odstawkę. Na zawsze?
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-18 03:29, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    a-gloria-na-plazy-w-gaskac

    > Ale czy bylaby z tego fotografia?

    Z taką komórką, jaką mam dziś w kieszeni byłby film lepszy,
    niż te , które pokazują takie chmury jak w linku.
    W tej (naszej) części świata takie chmury nie pojawiają się,
    a wtedy było ich kilkanaście obok siebie.
    Nikt tego nie zauważył, bo to była pora powrotu z pracy do domu,
    wtedy każdy patrzy pod nogi i do koszyka z zakupami.

    Czy byłaby z tego fotografia?
    Byłaby.
    Może nie na wystawę, ale do serwisu pogodowego by się nadała.

    JD