-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
news2.arglkargh.de!news.osn.de!diablo1.news.osn.de!ecngs!feeder.ecngs.de!feeder
.news-service.com!postnews.google.com!l38g2000pro.googlegroups.com!not-for-mail
From: WS <L...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rzeczywiste zwiekszenie spalania przez jazde na swiatlach - liczylktos?
Date: Mon, 6 Sep 2010 04:54:11 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 14
Message-ID: <8...@l...googlegroups.com>
References: <i6221u$tpg$1@news.onet.pl> <4c848de7$1@news.home.net.pl>
<i624eq$3tb$1@news.onet.pl> <i6257q$dro$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1283774053 23061 127.0.0.1 (6 Sep 2010 11:54:13 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Sep 2010 11:54:13 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: l38g2000pro.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.8)
Gecko/20100722 Firefox/3.6.8 ( .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308763
[ ukryj nagłówki ]On 6 Wrz, 09:30, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> wrote:
> Moc potrzebna do żarówek to - 2x55W (mijania) + 2x10W (tylne) + ew.
> 5-10W (zegary i podświetlenie rejestracji) czyli jakieś 140W co daje nam
> przy 70% (zaniżonej) sprawności elektryki realną moc odprowaadzaną przez
> silnik na poziomie 200W czyli 0,26KM.
Nie uwzgledniles jeszcze tego, ze swiatla swiecace w przod dzialaja
jak silnik fotonowy hamujacy samochod, wiec potrzeba dodatkowej
energii do pokonania generowanej przez nie sily ;)
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.10 14:44 freddiPL
- 06.09.10 15:51 Maciek
- 07.09.10 22:04 BQB
- 09.09.10 14:43 freddiPL
- 09.09.10 15:05 Arek (G)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=