  • Data: 2014-03-07 11:09:45
    Temat: Re: Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello WOJO,

    Friday, March 7, 2014, 1:39:22 AM, you wrote:

    > Nie wierzę, że to piszesz. Ty naprawdę w to wierzysz?
    > W czystej postaci nikotyna jest silną trucizną, więc faktycznie ma wielce
    > pozytywny wpływ na człowieka...
    > Masz poczytaj:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Nikotyna
    > Specjalnie nie odsyłam do literatury fachowej, byś jak najwięcej zrozumiał.

    KAŻDY alkaloid w większej dawce jest trucizną. Alkohol też. Nawet woda
    może zaszkodzić. THC również.

    > Poproś kogoś z medycyny, by Ci pokazał wypreparowane płuca palacza w
    > formaldehydzie. Może obrazowo da Ci to coś do myślenia.

    Ale skąd założenie, że forma przyjmowana przez Twojego przeciwnika w
    dyskusji ma taki wpływ na płuca? Jeszcze preparatów z płucami
    zniszczonymi glikolem etylenowym nie robią.

    > Ze stresem można sobie radzić w inny sposób niż przez zapalenie papierosa.

    Nie - nałogowy palacz ze stresem sobie nie poradzi w inny sposób. Tak
    samo jak nałogowy alkoholik czy narkoman. Nikotyna, jeśli chodzi o
    efekt odstawienia, należy do twardych narkotyków. Wiem coś o tym - nie
    palę ponad 5 lat.

    --
    Best regards,
    RoMan