  • 1. Data: 2011-05-12 16:01:15
    Temat: Rząd, sędziowie i prokuratorzy - popierają morderców za kierownicą.
    Od: r...@p...onet.pl

    Zabił człowieka na przejściu dla pieszych, dostał wyrok w zawieszeniu

    Na dwa lata więzienia w zawieszeniu na pięć lat, zakaz prowadzenia wszelkich
    pojazdów przez okres pięciu lat oraz wypłacenie po 10 tysięcy złotych dla
    każdego z rodziców ofiary wypadku skazał Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze Roberta
    P. za zabicie na pasach Michała Chowańskiego z Zabobrza.

    http://www.jelonka.com/?mod=news&scr=single&evt=init
    &article=20000&foto=0&koment=2

  • 2. Data: 2011-05-12 20:02:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w
    > Zabił człowieka na przejściu dla pieszych, dostał wyrok w
    > zawieszeniu

    To jest akurat dosc typowy wyrok. Trzezwy kierowca tyle dostanie.

    I mowiac szczerze to moze i slusznie. To jest przypadek. Kiedys tez
    mozesz zabic czlowieka przypadkowo. I co wtedy zaproponujesz -
    samoukaranie sie 5 latami odsiadki ?

    J.

  • 3. Data: 2011-05-12 22:49:20
    Od: PJ <p...@g...com>

    //To jest akurat dosc typowy wyrok. Trzezwy kierowca tyle dostanie.

    "Kierowca golfa jechał za szybko. Uderzył w przechodnia, którego głowa
    wbiła się w przednią szybę. Zdołał się zatrzymać dopiero około 100
    metrów dalej."

    //I mowiac szczerze to moze i slusznie. To jest przypadek. Kiedys tez
    mozesz zabic czlowieka przypadkowo.

    przypadek przypadkowi nierówny, ...widziałem raz akcje kiedy koleś
    wyszedł na pasy zza dostawczaka stojącego tuz przed przejściem (ale na
    chodniku) i został trafiony ale przy niedużej prędkości bo babka
    jechała przepisowo i zdążyła znacznie wytracić prędkość mimo iż była
    zaskoczona ... teraz podstawmy zamiast babki ww. Roberta P, który
    nadlatuje swoim golfem i już mamy nieboszczyka ...

    P.

  • 4. Data: 2011-05-13 10:50:20
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello PJ !:
> [...]
    >
    > "Kierowca golfa jechał za szybko. Uderzył w przechodnia, którego głowa
    > wbiła się w przednią szybę. Zdołał się zatrzymać dopiero około 100

    Taaak .... jechał ok. 140 kmh ??? Ale w jakim miejscu, czy to było nagłe
    wtargnięcie czy nie ? Wiemy zdecydowanie za mało, żeby cokolwiek oceniać
    !!!!

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 5. Data: 2011-05-13 10:59:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-12 22:49, PJ pisze:
> [...]
    >
    > "Kierowca golfa jechał za szybko. Uderzył w przechodnia, którego głowa
    > wbiła się w przednią szybę. Zdołał się zatrzymać dopiero około 100

    Ja kiedyś jako b.młody kierowca uczestniczyłem w kolizji, która była
    dla mnie takim szokiem, że zatrzymałem się też dopiero jakieś 100m dalej.
    Jechałem nie więcej jak 40-50km/h. Nie wiem czemu - pustka w głowie.
    Po prostu zapomniałem wtedy jak się hamuje. Cud że w nic nie wjechałem.