  • 51. Data: 2014-05-15 23:16:19
    Temat: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > wyświetlają się na wąskim pasku na dole strony nic nie zasłaniając

    Przy ustawionej nawigacji wyswietlaja sie na gorze i czasam sa wieksze niz
    waski paseczek.
    Proponuje czesciej uzywac :)

  • 52. Data: 2014-05-15 23:18:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Tak jak napisał masti - są prawie niewidoczne, i w niczym nie
    > przeszkadzają.

    Mi przeszkadzaja dlatego ich nie mam.

  • 53. Data: 2014-05-15 23:26:23
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > No nie żartuj sobie - reklamy w Yanosiku w niczym nie przeszkadzają
    > użytkownikowi.. są wyświetlane na małym paseczku i niczego nie zasłaniają.

    Nie, reklama czasem jest wieksza niz ten pasek.

    > Ja się jeszcze nie spotkałem z fikcyjnymi komunikatami w Yanosiku.

    Jest ich bardzo duzo. Niedawno jakis idiota przede mna co chwila na kazdym
    skrzyzowaniu dla zartu zglaszal wypadek. W ogole masa ludzi nie pojmuje jak
    z tego korzystac. Zobacza 2 samochody stojace na trawniku na awaryjnych i
    zglasza wypadek. Po ch..?
    Brakuje mi tez mozliwosci wylaczenia komunikowania o stacjonarnych
    fotoradarch, juz nie wspomne o pustych zardzewialych puszkach.

  • 54. Data: 2014-05-15 23:40:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 May 2014 22:16:36 +0200, Trybun

    > No nie żartuj sobie - reklamy w Yanosiku w niczym nie przeszkadzają
    > użytkownikowi.. są wyświetlane na małym paseczku i niczego nie zasłaniają.

    Oczywiście, że nie przeszkadzają i nic nie zasłaniają. Swego czasu
    przeszkadzały różnego rodzaju komunikaty samej aplikacji, ale szybko to
    poprawili i teraz jest w porządku.

    > Ja się jeszcze nie spotkałem z fikcyjnymi komunikatami w Yanosiku.

    Są po prostu stosunkowo szybko weyfikowane i usuwane. Niedawno jednak
    miałem śmieszną akcję. Stoję pod firmą, ustawiam trasę docelową, zerkam
    wstępnie jak przebiega i jak jechać, a tu nagle cyklicznie z odstępem jak
    od linijki na trasie przebeigu POW pojawia się dziesiąty z rzędu komunikat
    o wypadku. Zaraz pojawia się nowy, a najstarszy znika. Podejrzewam, że
    komuś się przycisk "zaciął" w terminalu, a kierowcy za nim jadący równie
    cyklicznie klikali cancele. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 55. Data: 2014-05-16 02:27:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Zapytaj Cavacośtam -- z pewnością się dogadacie.

    Wydaje mi się, że jeden kit czy nazwiemy coś wolnym rynkiem czy wolną
    amerykanką.

    > Oczywiście, to proste jak drut. Twórca aplikacji ot tak, dla zwykłej
    > zabawy
    > i zatrucia życia użytkownikom, reklamy umieścił w darmowej aplikacji.

    Producent realizuje swój cel biznesowy, twórca swój, użytkownik swój a
    reklamodawca swój. Nie popadajmy w paranoję, że producent zapłacił
    użytkownikowi za oglądanie cudzych reklam. Po prostu nikt nie chce kupować
    producentowi jego programu i dlatego umówił się z reklamodawcą, że za
    pieniądze będzie emitował w programie jakieś g...o. Użytkownik może na to
    przystać lub wybrać inne funkcjonalności programu. Najlepiej jakby całkiem
    usunął zbędny kod.

    > Pewnie jakimś dwusuwem...

    Jedym SUVem :-)

  • 56. Data: 2014-05-16 07:57:36
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-05-15 18:49, Jacek pisze:
    > Daj znać wkrótce, bo ciekaw jestem (i inni pewnie też).
    > Ja nie mam porównania do niczego innego, więc Twoja opinia będzie cenna.
    > Jacek

    ja jeżdżę z zestawem antyradar + CB + czasem janosik i moja opinia jest
    taka:
    1)janosik poprawił się w stosunku do stanu sprzed dwóch lat (wtedy
    zwykle ja pierwszy zgłaszałem, teraz zwykle jest zgłoszenie), ale jest
    też sporo fałszywych zgłoszeń. Brakuje mi możliwości wyłączenia
    informacji o FR - jadąc z AR wiem że w puszce nic nie ma, więc chciałbym
    żeby po jej anulowaniu nie pokazywała się w mojej aplikacji
    2) CB - dużo bluzgów w okolicach dużych miast, poza jest ok
    3) AR- dobry na FR stacjonarne, nieoznakowane skody czy wozy itd, słabo
    działa na żółte sześciany (bez wystającej lufy), dobry gdy jeździsz w
    miarę po stałych trasach (przy pierwszym przejeździe trzeba odznaczyć
    fałszywki ze stacji benzynowych, świateł itp.). Ostatnio z trzech
    powyższych tylko antyradar uratował mnie przed nieoznakowaną skodą
    straszaków we Wrocławiu.
    Na autostradzie przydatne tylko CB, w mieście czy na trasie przydaje się
    wszystko :)

    Łukasz

  • 57. Data: 2014-05-16 09:29:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 May 2014 19:03:36 +0200, Trybun napisał(a):
    > I jeszcze się tym chwalisz? Rozumiem zablokować reklamy serwisom typu
    > Onet czy WP, mającym utrzymanie z siania kapitalistycznej propagandy,
    > ale blokować źródło utrzymania autorom Yanosika to już grubo nie w
    > porządku.

    Nie wiem za co google im placi, ale pewny jestem ze nikt sie tym
    reklamom nie przyglada :-)

    P.S. a dlaczego blokowanie zrodla utrzymania autorom onet i wp jest
    dobre ? :-)

    J.

  • 58. Data: 2014-05-16 09:33:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 May 2014 23:26:23 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):

> [...]
    > z tego korzystac. Zobacza 2 samochody stojace na trawniku na awaryjnych i

    A nie wiesz - inni beda zwalniac, ogladac, w d* im wjedziesz ... albo
    skoro dwa stoja, to moze slisko :-)

    > Brakuje mi tez mozliwosci wylaczenia komunikowania o stacjonarnych
    > fotoradarch,

    A czemu ? Tak dobrze je znasz ?

    >juz nie wspomne o pustych zardzewialych puszkach.

    Owszem, mam mieszane uczucia - odwolywac, czy potwierdzac.
    Ale chyba lepiej 100x zwolnic, niz raz sie nadziac :-)

    J.

  • 59. Data: 2014-05-16 10:03:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > A nie wiesz - inni beda zwalniac, ogladac, w d* im wjedziesz ... albo
    > skoro dwa stoja, to moze slisko :-)

    Glaby ogladaja dopiero wtedy jak rzeczywiscie jest wypadek. W opisywanych
    przypadkach wiekszosc jedzie normalnie, tylko ci z yanosikiem bez sensu
    zwalniaja :)

    > A czemu ? Tak dobrze je znasz ?

    Trudno ich nie znac skoro sa oznaczone znakami.

    > Owszem, mam mieszane uczucia - odwolywac, czy potwierdzac.
    > Ale chyba lepiej 100x zwolnic, niz raz sie nadziac :-)

    Odwolywanie nic nie daje. Znam takie puszki, ktore od poczatku sa puste,
    zdezelowane. Nigdy nie wykorzystane. Musieliby wszystko wybudowac od nowa,
    ale od lat tego nie robia:
    http://goo.gl/maps/uw8Ig

  • 60. Data: 2014-05-16 15:41:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 23:26, Czesław Wiśniak pisze:

    > Nie, reklama czasem jest wieksza niz ten pasek.

    No, zgoda, ale zupełnie w niczym nie przeszkadza to użytkownikowi.

> [...]
    > Brakuje mi tez mozliwosci wylaczenia komunikowania o stacjonarnych
    > fotoradarch, juz nie wspomne o pustych zardzewialych puszkach.

    W takich przypadkach mój Yanosik powiadamia że wiadomość jest
    niepotwierdzona. A poza tym chyba lepiej wiedzieć że takie wydarzenie
    się zdarzyło, po jezdni modą się kręcić ludzie, możliwa także obecność
    policji.

    No i jakby tu nie chwalić - ideałem Yanosik nie jest, jest tylko
    zdecydowanie najlepszym programem tego typu na rynku.