  • 61. Data: 2014-05-16 15:43:57
    Temat: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 23:40, Myjk pisze:
> [...]
    > przeszkadzały różnego rodzaju komunikaty samej aplikacji, ale szybko to
    > poprawili i teraz jest w porządku.

    > Są po prostu stosunkowo szybko weyfikowane i usuwane. Niedawno jednak
    > miałem śmieszną akcję. Stoję pod firmą, ustawiam trasę docelową, zerkam
    > wstępnie jak przebiega i jak jechać, a tu nagle cyklicznie z odstępem jak
    > od linijki na trasie przebeigu POW pojawia się dziesiąty z rzędu komunikat
    > o wypadku. Zaraz pojawia się nowy, a najstarszy znika. Podejrzewam, że
    > komuś się przycisk "zaciął" w terminalu, a kierowcy za nim jadący równie

    Tak, pewnie jakiś błąd wyskoczył. Śmiało można powiedzieć że Yanosik to
    dobry program, ale to nie znaczy że niektórych rzeczy nie można by
    poprawić, choćby możliwość zwiększenia głośności komunikatów. W moim
    dieslu, przy 140km/h są słabo słyszalne.

  • 62. Data: 2014-05-16 15:47:19
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 23:18, Czesław Wiśniak pisze:

    > Mi przeszkadzaja dlatego ich nie mam.

    Cóż, moralność to twoje osobista sprawa.

  • 63. Data: 2014-05-16 15:53:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 22:41, PlaMa pisze:

    > ech... dzięki :)

    Proszę bardzo;-)

  • 64. Data: 2014-05-16 15:55:29
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 09:29, J.F. pisze:
    > Nie wiem za co google im placi, ale pewny jestem ze nikt sie tym
    > reklamom nie przyglada :-)
    >
    > P.S. a dlaczego blokowanie zrodla utrzymania autorom onet i wp jest
    > dobre ? :-)
    >
    > J.

    Takimi sprawami nie zajmują się same zainteresowane firmy, a zlecają to
    agencjom reklamowym, te zaś kierują się popularnością danych serwisów i
    jeżeli znajdą takie które średnia widownia na daną chwilę, na teren PL
    to ponad 50000 użytkowników to śmiało mogą mu zaproponować kontrakt dla
    zleceniodawców.

    Co do WP,Onetu itd - podejrzewam że te serwisy są sponsorowane przez
    rodzime ministerstwo propagandy, i to jest ich głównym środkiem utrzymania.

  • 65. Data: 2014-05-16 16:13:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Cóż, moralność to twoje osobista sprawa.

    Nie, nie ingerowalem w oprogramowanie choc oczywiscie moglbym :) Y dziala w
    tle AM, gdy wyskakuje komunikat, reklamy sie nie zalapuja :)

  • 66. Data: 2014-05-16 16:14:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
> [...]
    >poprawić, choćby możliwość zwiększenia głośności komunikatów. W moim
    >dieslu, przy 140km/h są słabo słyszalne.

    A inne programy sa dobrze slyszalne ? Bo moze to kwestia telefonu a
    nie Yanosika.

    Dobrze jest po wlaczeniu ustawic glosnosc na maxa, no i mozna ustawic
    kanal wyjsciowy.

    J.

  • 67. Data: 2014-05-16 16:52:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 May 2014 15:43:57 +0200, Trybun

> [...]
    > poprawić, choćby możliwość zwiększenia głośności komunikatów. W moim
    > dieslu, przy 140km/h są słabo słyszalne.

    Ja z kolei mam problem innego typu, bo komunikaty powyłączałem a Yanosik
    jak nadawał komunikaty, tak nadaje. To stwarza dla mnie problem, bo smarka
    łączę przez BT z radiem samochodowym, słucham muzyki i mi co chwile yanosik
    ryczy w głośnikach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 68. Data: 2014-05-16 16:53:47
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > No, zgoda, ale zupełnie w niczym nie przeszkadza to użytkownikowi.

    Przeszkadza bo jesli w czasie wyswietlania reklamy pojawi sie komunikat to
    go troche zaslania.

    > W takich przypadkach mój Yanosik powiadamia że wiadomość jest
    > niepotwierdzona.

    To nie zmieni twojego zachowania na drodze.
    Jest to jakas wskazowka ale pewnosci nie masz zadnej bo mozesz byc pierwszy
    ktory to potwierdzi badz nie.

    > A poza tym chyba lepiej wiedzieć że takie wydarzenie się zdarzyło, po
    > jezdni modą się kręcić ludzie, możliwa także obecność policji.

    Po jezdni zawsze moga sie krecic ludzie.
    Wielokrotnie gdy sie spotkalem z takimi komunikatami nie bylo potrzeby
    zwalniania. Ludzie zobacza cokolwiek i juz wciskaja, nie rozumiem tego
    zjawiska. Byc moze sa to nowi uzyszkodnicy, ktorzy maja taka potrzebe
    zachlysniecia sie nowoscia, nie wiem.

    > No i jakby tu nie chwalić - ideałem Yanosik nie jest, jest tylko
    > zdecydowanie najlepszym programem tego typu na rynku.

    Oczywiscie.

  • 69. Data: 2014-05-16 18:26:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Tak jak napisał masti - są prawie niewidoczne, i w niczym nie
    > przeszkadzają.

    No to co za różnica czy są włączone czy nie?
    Skoro i tak ich nie czytasz?
    To jakaś obłuda jest....

  • 70. Data: 2014-05-16 19:51:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > No to co za różnica czy są włączone czy nie?
    > Skoro i tak ich nie czytasz?
    > To jakaś obłuda jest....

    No tak , jeszcze reklamy czytac podczas jazdy :)
    Tu raczej chodzi o to zeby nie ingerowac w czyjes dzielo, a firma ma nie
    dokladac do programu bo zarabia na czym innym (na razie :)